Volgens mij is dat de laatste Beek spruit.
iDD
Saphira; ingesneeuw p36
- DrAtomic
- Be Mini
Bericht
Betere ontsteking, de MSD schijnt minder gevoelig te zijn voor aanslag en aangezien de mijne al tegen de 110k zat kon het geen kwaad dacht ik zo. Op de M7 site was het geloof ik claimde ze dat het je een pk of 4 extra opleverd, of dat ook echt zo is valt te bezien. Maar wil er gewoon zeker van zijn dat de ontsteking 100% top is; Klaas heeft ook aardig zijn best gedaan om me grotere (de Bosch) injectoren uit mun hoofd te praten...MartinG schreef:Worden er geen nieuwe gemaakt dan? Is namelijk de enige voor een R53 op de site
En wat wil je hier kwa performance mee bereiken? - MSD bobine - Magnecor bougie kabel set

- DrAtomic
- Be Mini
Bericht
Jonker Huizen heeft overigens nog een partij losse facelift compressors liggen.
Niet specifiek gekozen, maar wel blij dat hij erbij zat. De facelift compressor is onderdeel van de JCW 210 kit. De JCW 210 kit bestaat uit: cilinderkop, facelift compressor, jcw luchtfilter, koudere bougies, grotere injectoren, 11% pulley, en eind demper als ik niets vergeet.JunkyXL schreef:wrom heb je eigenlijk voor n nieuwe compressor gekozen? alleen voor de betere coating? of heeft die van jou al veel gelopen, ik weet het niet meer nml
ben echt wel jaloers op je hoor.....
Jonker Huizen heeft overigens nog een partij losse facelift compressors liggen.
- DrAtomic
- Be Mini
Bericht
Koppeling helaas niet, hoop dat die hier straks geen problemen mee gaat krijgen, maar op zich moet de bak het kunnen hebben, vraag is echter of hij niet al te veel versleten is. Hoop niet dat de bak een Spenki projectje wordt...Fred schreef:Haha ... mini strikes again![]()
Ga je iig een hele andere auto voor terug hebben, en jcw blijft een klinkende naam he, heb je ook ineens andere koppeling enzo denk ik?

- DrAtomic
- Be Mini
Bericht
Overigens met een zeer kritische blik naar de engelse pijnbank grafiekjes gekeken en ik zie het er idd ook niet in terug, hun mosnter grafieken zijn allemaal icm met bio ethanol.
Willen, natuurlijk wilde hij het wel doen. Maar hij rade het met klem af omdat hij er geen winst in ziet. De reden die de engelsen aandragen is een betere verstuiving echter Klaas zegt dat door de manier dat de injectoren gemonteerd zitten dat vrijwel geen effect zal hebben (komen niet diep genoeg). Het zal wel iets helpen maar is eigenlijk puur geld verspilling in verhouding tot de winst die je eruit haalt. Een ander argument was dat de JCW injectoren voldoende inspuit kunnen leveren voor het te verwachten vermogen. Pas bij niveau Berthil zou het effect gaan hebben dacht Klaas. O, ze doen dit zelfs niet eens op de race Porsches. Dat laatste gaf voor mij de doorslag en heb het idee toen laten varen (om vervolgens de nokkenas erbij te speccen hehehe).quattro gmbh schreef:Waarom wou klaas geen grotere bosch injectoren monteren? De engelsen doen wel veel meen ik.
Overigens met een zeer kritische blik naar de engelse pijnbank grafiekjes gekeken en ik zie het er idd ook niet in terug, hun mosnter grafieken zijn allemaal icm met bio ethanol.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Volgens mij heeft Klaas er toen met Hans een drietal laten maken. Eentje daarvan hangt al een tijdje bij Beek rond. Iedereen een beetje bang voor het geluid. Blij dat jij de stap hebt durven nemen! Lekker blazen!DrAtomic schreef:Hoezo dat?iDarkDesign schreef:Volgens mij is dat de laatste Beek spruit.
iDD
iDD
- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eerder de prijs..iDarkDesign schreef:Volgens mij heeft Klaas er toen met Hans een drietal laten maken. Eentje daarvan hangt al een tijdje bij Beek rond. Iedereen een beetje bang voor het geluid. Blij dat jij de stap hebt durven nemen! Lekker blazen!DrAtomic schreef:Hoezo dat?iDarkDesign schreef:Volgens mij is dat de laatste Beek spruit.
iDD
iDD

Onze sponsors