Saphira; ingesneeuw p36

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

18 mei 2010, 20:51

Volgens mij is dat de laatste Beek spruit.


iDD
MartinG
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Omgeving Utrecht
Berichten: 833
Lid geworden op: 13 feb 2010, 15:31

18 mei 2010, 21:15

Worden er geen nieuwe gemaakt dan? Is namelijk de enige voor een R53 op de site


En wat wil je hier kwa performance mee bereiken? - MSD bobine - Magnecor bougie kabel set
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Mortsel, Antwerpen
Berichten: 5849
Lid geworden op: 30 aug 2008, 11:23

18 mei 2010, 21:39

Damn!

Dikke lijst, zotte dingen!

Wou dat ik ook zoiets kon doen met mijn ride :)
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hengelo
Berichten: 4803
Lid geworden op: 12 aug 2009, 21:33

18 mei 2010, 21:43

wrom heb je eigenlijk voor n nieuwe compressor gekozen? alleen voor de betere coating? of heeft die van jou al veel gelopen, ik weet het niet meer nml

ben echt wel jaloers op je hoor..... :shock:
DrAtomic
Be Mini
Be Mini
Locatie: Haarlem
Berichten: 472
Lid geworden op: 29 mei 2009, 00:35

19 mei 2010, 00:21

MartinG schreef:Mooi hoor dat lijstje, ik ben benieuwd naar het geluid van de jcw sound kit uitlaat + beek spruitstuk & kat, want die laatste wil ik er ook nog tussen hebben.
Zou het moeten worden:
DrAtomic
Be Mini
Be Mini
Locatie: Haarlem
Berichten: 472
Lid geworden op: 29 mei 2009, 00:35

19 mei 2010, 00:28

MartinG schreef:Worden er geen nieuwe gemaakt dan? Is namelijk de enige voor een R53 op de site


En wat wil je hier kwa performance mee bereiken? - MSD bobine - Magnecor bougie kabel set
Betere ontsteking, de MSD schijnt minder gevoelig te zijn voor aanslag en aangezien de mijne al tegen de 110k zat kon het geen kwaad dacht ik zo. Op de M7 site was het geloof ik claimde ze dat het je een pk of 4 extra opleverd, of dat ook echt zo is valt te bezien. Maar wil er gewoon zeker van zijn dat de ontsteking 100% top is; Klaas heeft ook aardig zijn best gedaan om me grotere (de Bosch) injectoren uit mun hoofd te praten... :P
DrAtomic
Be Mini
Be Mini
Locatie: Haarlem
Berichten: 472
Lid geworden op: 29 mei 2009, 00:35

19 mei 2010, 00:29

iDarkDesign schreef:Volgens mij is dat de laatste Beek spruit.

iDD
Hoezo dat?
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"
Locatie: Breda
Berichten: 8509
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:21

19 mei 2010, 00:29

dat is nog eens een lijst :shock: damn 8) respect

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
DrAtomic
Be Mini
Be Mini
Locatie: Haarlem
Berichten: 472
Lid geworden op: 29 mei 2009, 00:35

19 mei 2010, 00:33

JunkyXL schreef:wrom heb je eigenlijk voor n nieuwe compressor gekozen? alleen voor de betere coating? of heeft die van jou al veel gelopen, ik weet het niet meer nml

ben echt wel jaloers op je hoor..... :shock:
Niet specifiek gekozen, maar wel blij dat hij erbij zat. De facelift compressor is onderdeel van de JCW 210 kit. De JCW 210 kit bestaat uit: cilinderkop, facelift compressor, jcw luchtfilter, koudere bougies, grotere injectoren, 11% pulley, en eind demper als ik niets vergeet.

Jonker Huizen heeft overigens nog een partij losse facelift compressors liggen.
DrAtomic
Be Mini
Be Mini
Locatie: Haarlem
Berichten: 472
Lid geworden op: 29 mei 2009, 00:35

19 mei 2010, 00:34

BigD schreef:dat is nog eens een lijst :shock: damn 8) respect

Greetz BigD
Kan ik nog harder verkeerd afslaan... >)
DrAtomic
Be Mini
Be Mini
Locatie: Haarlem
Berichten: 472
Lid geworden op: 29 mei 2009, 00:35

19 mei 2010, 00:39

Fred schreef:Haha ... mini strikes again :)

Ga je iig een hele andere auto voor terug hebben, en jcw blijft een klinkende naam he, heb je ook ineens andere koppeling enzo denk ik?
Koppeling helaas niet, hoop dat die hier straks geen problemen mee gaat krijgen, maar op zich moet de bak het kunnen hebben, vraag is echter of hij niet al te veel versleten is. Hoop niet dat de bak een Spenki projectje wordt... :mrgreen:
DrAtomic
Be Mini
Be Mini
Locatie: Haarlem
Berichten: 472
Lid geworden op: 29 mei 2009, 00:35

19 mei 2010, 00:45

quattro gmbh schreef:Waarom wou klaas geen grotere bosch injectoren monteren? De engelsen doen wel veel meen ik.
Willen, natuurlijk wilde hij het wel doen. Maar hij rade het met klem af omdat hij er geen winst in ziet. De reden die de engelsen aandragen is een betere verstuiving echter Klaas zegt dat door de manier dat de injectoren gemonteerd zitten dat vrijwel geen effect zal hebben (komen niet diep genoeg). Het zal wel iets helpen maar is eigenlijk puur geld verspilling in verhouding tot de winst die je eruit haalt. Een ander argument was dat de JCW injectoren voldoende inspuit kunnen leveren voor het te verwachten vermogen. Pas bij niveau Berthil zou het effect gaan hebben dacht Klaas. O, ze doen dit zelfs niet eens op de race Porsches. Dat laatste gaf voor mij de doorslag en heb het idee toen laten varen (om vervolgens de nokkenas erbij te speccen hehehe).

Overigens met een zeer kritische blik naar de engelse pijnbank grafiekjes gekeken en ik zie het er idd ook niet in terug, hun mosnter grafieken zijn allemaal icm met bio ethanol.
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

19 mei 2010, 00:56

DrAtomic schreef:
iDarkDesign schreef:Volgens mij is dat de laatste Beek spruit.

iDD
Hoezo dat?
Volgens mij heeft Klaas er toen met Hans een drietal laten maken. Eentje daarvan hangt al een tijdje bij Beek rond. Iedereen een beetje bang voor het geluid. Blij dat jij de stap hebt durven nemen! Lekker blazen!


iDD
Gebruikersavatar
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3776
Lid geworden op: 21 jan 2008, 01:08

19 mei 2010, 01:07

iDarkDesign schreef:
DrAtomic schreef:
iDarkDesign schreef:Volgens mij is dat de laatste Beek spruit.

iDD
Hoezo dat?
Volgens mij heeft Klaas er toen met Hans een drietal laten maken. Eentje daarvan hangt al een tijdje bij Beek rond. Iedereen een beetje bang voor het geluid. Blij dat jij de stap hebt durven nemen! Lekker blazen!


iDD
Eerder de prijs.. :roll:

Terug naar “Show your ride”