hmmm die inserts 100% zwart zwart dak en de wielen zwart is inderdaad wat ruiger maar deze wielen in het wit zijn zo f**k uniek dat ik het gewoon zo zou laten icm wit dak of dak ds spuiten dan kun je de witte wielen ook gewoon houden
Laatst gewijzigd door speedy op 01 jun 2011, 08:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind je mini net uniek zoals ie nu is... DS met zwarte wielen zie je wel vaker, jouw combo daarentegen . Gewoon zo houden en die inserts zwart spuiten, en een fotoshoot houden
Om toch wat meer rust in je bakkie te creëren zou ik de bumperinserts DS maken. Wit is uniek maar is ook een beetje to much als je het dak en de spiegelkappen en de velgen ook wit zijn. DS bumperinserts maakt het wat rustiger en zorgt dat het overige wit extra fris oogt.
Zwart zou ik niet als extra kleur toevoegen, de zwarte GP-spoiler kan net ... 't wordt anders zo'n kleurenpalet.
Een totale make-over is natuurlijk alles wat nu wit is zwart of DS te maken maar dan krijg je een heel andere auto en daar rijden wie niet hoeveel van rond, niet echt origineel.
Heb ik weer een oude foto van stal gehaald
De spoiler is zwart, dat is GP eigen, de onderste gril voor is zwart maar meer zwart zie ik niet.
De inserts kan je ook zwart maken uiteraard. In het verlengde van de spoiler maar meer zou ik niet doen.
Btw ... heb je een originele GP-spoiler dus met carbon middenstuk?
Omdat we een huis gekocht hebben en ik het onzinnig vindt om 5 autos voor de deur te hebben staan hebben we er voor gekozen om mn mini te verkopen. Mn mini heb ik de laatste 3 maanden 75 km bereden en das gewoon zonde. Maar deed toch zeer om hem gister achter te laten
Verder heb ik nog een 911 964 uit 84 die weer bijna in nieuwstaat is en sinds gister ook een mercedes g cabrio 3.0 td uit 81 ipv de oude sj410 die ik totalloss tijdens terreinrijden heb gereden dan nog de z3 van mn vrouw en de slopel astra van mn werk, mss dat er voor de z3 een mcs cabrio komt maar de vrouw wordt niet echt warm van een mini helaas
De 964 heeft mn vader 10 jaar geleden als wrak gekocht en wegens tijdgebrek ben ik er aan begonnen, zal de fotos eens inscannen mn ouders zijn niet van de digitale zooi zoals ze dat noemen