Pretty Different........in Midnight Black!! *Driving Lights*
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Gewoon 2 magneetjes achterop de roze prettygirl plaat lijmen. Dan klik je hem bij de meeting er zo op!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
O jij bent altijd zo lekker praktisch.
Ga het doen, thanks!!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Marcel Always Open schreef:Gewoon 2 magneetjes achterop de roze prettygirl plaat lijmen. Dan klik je hem bij de meeting er zo op!
O jij bent altijd zo lekker praktisch.

gr, PC

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Very nice view
!! Je krijgt de neiging om alleen maar naar buiten te kijken
!
Schitterende cabrio
!

Schitterende cabrio

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
het viel mij ook al op dat ik nog nooit zo veel vogelstront op een van onze auto's heb gehad als de mini...
zat al te denken om een luchtbucks te kopen, en alles wat vliegt en scheit uit de lucht te schieten... maar dat vond me moeder helaas niet zo'n goed idee...
goh heb jij daar ook last van??Pretty Cooper schreef:Lekker toch zonder duivenshit.......... m'n dak is doelwit.![]()
Ik wil die van mij ook wel onder de grond!!
gr, PC

het viel mij ook al op dat ik nog nooit zo veel vogelstront op een van onze auto's heb gehad als de mini...

- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!
Bericht
de mooiste wc die er is toch?
tjah wie wil er nou niet op een MINI scheitenmini cabrio schreef:goh heb jij daar ook last van??Pretty Cooper schreef:Lekker toch zonder duivenshit.......... m'n dak is doelwit.![]()
gr, PC![]()
zat al te denken om een luchtbucks te kopen, en alles wat vliegt en scheit uit de lucht te schieten... maar dat vond me moeder helaas niet zo'n goed idee...
![]()

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Hier nog een lekker plaatje. Was vd week voor een shoot op locatie........ Wat is m'n cabriotje dan een echt MINI-ding tussen al die kamelen o nee dromedarissen.....

gr, PC

gr, PC

Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 19 jun 2010, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
gr, PC

RobbeDoes schreef:tjah wie wil er nou niet op een MINI scheitenmini cabrio schreef:goh heb jij daar ook last van??Pretty Cooper schreef:Lekker toch zonder duivenshit.......... m'n dak is doelwit.![]()
gr, PC![]()
![]()
de mooiste wc die er is toch?

gr, PC

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Echt precies de juiste velgen voor deze kleur auto! 

Gr, Marcel
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
leuke foto's weer hoor 
maar had jij nou je dak dicht?? en het is mooi weer...
kan niet hea... 

maar had jij nou je dak dicht?? en het is mooi weer...

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Voor je het weet zit er zo'n bult naast. Die stapt zo in met die lange poten.......
Dus lekker dakkie dicht.....
gr, PC

mini cabrio schreef: maar had jij nou je dak dicht?? en het is mooi weer...kan niet hea...
Voor je het weet zit er zo'n bult naast. Die stapt zo in met die lange poten.......

gr, PC

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Kamelen zijn kamelen. Of ze nou 1 of 2 bulten hebben 
Leuke piccas Pretty! Maar hij is wel erg generic zo. Niet een klein beetje een female touch er aan geven?
iDD

Leuke piccas Pretty! Maar hij is wel erg generic zo. Niet een klein beetje een female touch er aan geven?
iDD
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha oke, goede reden...Pretty Cooper schreef:mini cabrio schreef: maar had jij nou je dak dicht?? en het is mooi weer...kan niet hea...
Voor je het weet zit er zo'n bult naast. Die stapt zo in met die lange poten.......Dus lekker dakkie dicht.....
gr, PC

Onze sponsors