Re: Cooper S (R53) Sander (Ski/snowboard oplossing?)
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha... ja het stuurprobleem i.c.m. boom kon ik niets aan doen.
Maar dit verhaal ... tja... was ik nog voor gewaarschuwd...
Ik kon me alleen niet inhouden met die sneeuw en gladheid, de hele avond is het glijden goed gegaan totdat ik 'm niet meer kon houden
Kon ik eigenlijk op wachten..
@speedy: Twijfel nog even wat ik ga doen met die verzekering. Misschien zelf in de zomer de S-spoke opknappen en het uitgekeerde geld stoppen in leuke zomervelgen... of misschien toch een nieuwe velg... maar dan kwamen we toch al uit op 300 euro incl montage band en balanceren.
Maar dit verhaal ... tja... was ik nog voor gewaarschuwd...
Ik kon me alleen niet inhouden met die sneeuw en gladheid, de hele avond is het glijden goed gegaan totdat ik 'm niet meer kon houden

Kon ik eigenlijk op wachten..
@speedy: Twijfel nog even wat ik ga doen met die verzekering. Misschien zelf in de zomer de S-spoke opknappen en het uitgekeerde geld stoppen in leuke zomervelgen... of misschien toch een nieuwe velg... maar dan kwamen we toch al uit op 300 euro incl montage band en balanceren.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als hij niet krom is gewoon wat metaalplamuur er tegen jetsen en de poen bewaren voor je andere velgen 
En anders kun je voor ong. 150 pleuro klaar zijn .
Gewoon 125 bieden !!
http://link.marktplaats.nl/399454707

En anders kun je voor ong. 150 pleuro klaar zijn .
Gewoon 125 bieden !!
http://link.marktplaats.nl/399454707
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ga het inderdaad op die manier doen.. geld houden voor de zomervelgen. Velg is gelukkig niet krom dus lekker opknappen in de zomer.
Gister even een filmpje gemaakt tijdens het spelen met de Mini in de sneeuw
:
Hierbij wat spy-pics uit het filmpje.. ben 'm nu aan het uploaden, dus komt iets later...

Gister even een filmpje gemaakt tijdens het spelen met de Mini in de sneeuw

Hierbij wat spy-pics uit het filmpje.. ben 'm nu aan het uploaden, dus komt iets later...

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors