Vanmorgen reed ik de parkeerplaats op bij mijn kantoor, in Den Haag. Toen ik parkeerde zag ik dat ik werd gevolgd door een volkswagen van de politie. Nu is er laatst aangifte gedaan omdat een of andere agressieveling de camera op kantoor had gesloopt, dus eigenlijk ging ik er vanuit dat de heren daarvoor kwamen.
Totdat ik uitstapte en mijn tas uit de kofferbak haalde. "Goedemorgen meneer, heeft u uw kentekenpapieren bij u?" Nou, die had ik wel en toen ik deze liet zien vertelde de vriendelijke agent dat zijn aandacht was getrokken door mijn kentekenplaten. "@$#*" dacht ik, want daar zitten natuurlijk van die hippe Speedymods op, zwarte stickers.
"Oh, die stickers! Die kan ik er direct afhalen als u dat wilt hoor!" Dat was niet eens nodig. Ze wilden checken of het kenteken wel echt was en toen dat zo bleek te zijn lieten ze het er verder bij. Wel met de mededeling dat een andere agent misschien bij een volgende aanhouding zou willen dat ik de stickers erafhaalde.
Grappig dat een aantal collega's het geheel hadden gevolgd, en het uiteraard belachelijk vonden dat ik niet in boeien was meegenomen en de MINI niet was weggesleept.
Leuk begin van zomaar een woensdag!
JeroenV's & Saskia's HC; afscheid... :'( (p15)
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
Lieve mensen, zoals de titel al suggereert is het tijd geworden om afscheid te nemen van de MINI. Door een heel andere carrière te kiezen heb ik er ook voor gekozen om voortaan zonder lease-auto door het leven te gaan. Aanstaande donderdag lever ik de auto dan ook in.
Het doet pijn want het is met afstand de leukste auto die wij ooit hebben gereden.
Bedankt allemaal voor de gezelligheid op meetings en de behulpzaamheid op het forum!
Met hartelijke groeten,
Jeroen en Saskia
Het doet pijn want het is met afstand de leukste auto die wij ooit hebben gereden.
Bedankt allemaal voor de gezelligheid op meetings en de behulpzaamheid op het forum!
Met hartelijke groeten,
Jeroen en Saskia
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Betekent afscheid van de MINI automatisch afscheid van de club?
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
Uhm, nee, niet persé natuurlijk!
We proberen wel met een geleende/gevonden/gestolen MINI mee te doen aan de Swetterhage MINI run. Saskia werkt bij Gemiva dus dat ligt ons na aan het hart
We proberen wel met een geleende/gevonden/gestolen MINI mee te doen aan de Swetterhage MINI run. Saskia werkt bij Gemiva dus dat ligt ons na aan het hart

"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Dat wordt een R50 of R53 van een paar jaar oud. Want dat Mini gevoel, hé.
En daarnaast is een leaseauto van de zaak in 2013 niet meer zo voordelig als het vorige jaren was.
En daarnaast is een leaseauto van de zaak in 2013 niet meer zo voordelig als het vorige jaren was.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
In de toekomst komt er vast weer een MINI, maar op het moment zit het er gewoon even niet in...
We gaan voorlopig voor een burgerlijke (gezins)auto, de prioriteiten liggen even anders.
We gaan voorlopig voor een burgerlijke (gezins)auto, de prioriteiten liggen even anders.
Onze sponsors