X-treme Mini
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Hij doet het perfect!! :-) schakeld lekker zon 6 bak en lekt nog nergens.
heb net een kilometer of 20 gereden dus morgen nog even voor de zekerheid alles nalopen bij daglicht en dan weer zonder zorgen rijden.
toch wel weer fijn om dat gepruttel te horen hoor
net een filmpje gemaakt en ook van de koplampen dus zal eens kijken of ik die geupload krijg.
heb net een kilometer of 20 gereden dus morgen nog even voor de zekerheid alles nalopen bij daglicht en dan weer zonder zorgen rijden.
toch wel weer fijn om dat gepruttel te horen hoor

net een filmpje gemaakt en ook van de koplampen dus zal eens kijken of ik die geupload krijg.
"Burning tires into adrenaline!"
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
vindt de zwarte led versie wel leuk voor de r56 maarja die hebben ze weer niet voor de r53
@peter:
Hier even alvast een foto van de lampen aan (edit: staat nu een filmpje op facebook ook is nu een testrit filmpje ook aan het uploaden)
HAhahaha zou ze juist zo moeten laten na al de opmerkingen er overDaveke schreef:Zo, en nu zoeken naar andere achterlichten

vindt de zwarte led versie wel leuk voor de r56 maarja die hebben ze weer niet voor de r53
@peter:
Hier even alvast een foto van de lampen aan (edit: staat nu een filmpje op facebook ook is nu een testrit filmpje ook aan het uploaden)

- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
thanks, ik heb je toegevoegd net dus dan moet je ze kunnen ziennepnerd schreef:respect![]()
ben erg benieuwd (naar de filmpjes) en wilde op facebook checken, maar ja kan het niet zien![]()
heb je vriendschapsverzoek op fb gestuurd
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Dit zijn van die cheapy-tuning dingen die afbreuk doen aan hoe vet je project nu begint te vorderen
Zoiets is vet voor in de jouwe;
Dude, die dingen zijn fout, pak dan R53-led versiesX-treme Mini schreef: HAhahaha zou ze juist zo moeten laten na al de opmerkingen er over![]()

Dit zijn van die cheapy-tuning dingen die afbreuk doen aan hoe vet je project nu begint te vorderen
Zoiets is vet voor in de jouwe;

- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
ja die zijn inderdaad wel mooi maar waar zijn die tekoop dan want die ik zag waren met oranje reflectoren erin en dat vondt ik niet zo
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Mijn leidingen zijn AN8 dat is geloof ik net ietsje groeter dan de standaard leiding die naar de standaard warmtewisselaar gaat.
Mijn olie koeler is juist high flow waardoor de oliepomp het niet een stuk zwaarder krijgt zoals bij de goedkopere olie koelers.
Zo hoog als jou oliekoeler hangt wordt ook afgeraden normaal gesproken.
Normaal gesproken wordt aangeraden om de olie koeler op gelijke hoogte te hangen als waar de aansluiting zit.
Er zijn ook wel een testen gedaan met top mounted olie koelers maar dat zorgde ook voor motorschade op den duur.
Als dat mogelijk was geweest had ik hem ook top mounted gedaan want ik kan de ruimte voorin wel gebruiken voor andere dingen
Mijn olie koeler is juist high flow waardoor de oliepomp het niet een stuk zwaarder krijgt zoals bij de goedkopere olie koelers.
Zo hoog als jou oliekoeler hangt wordt ook afgeraden normaal gesproken.
Normaal gesproken wordt aangeraden om de olie koeler op gelijke hoogte te hangen als waar de aansluiting zit.
Er zijn ook wel een testen gedaan met top mounted olie koelers maar dat zorgde ook voor motorschade op den duur.
Als dat mogelijk was geweest had ik hem ook top mounted gedaan want ik kan de ruimte voorin wel gebruiken voor andere dingen

Onze sponsors