wow, 3 graden negatief op je achteras? Dat zal een hoop onderstuur geven, maar is minder belangrijk als het alleen om de stance gaat.
Staat er wel lekker dik bij zo!
Maichel and his Mini.....Officieel total loss....
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Maichel
- Be Mini
Bericht
Bochten gaat echt super nu trouwens
Rij ook relatief weinig met de wagen als ik de 5000 per jaar haal is het veel
Maar de vorige velgen waren 18 inch dus zo laag had nooit gegaan
Puur voor de looks, ben geen snel rijder al trap ik hem weleens in.mushrop schreef:wow, 3 graden negatief op je achteras? Dat zal een hoop onderstuur geven, maar is minder belangrijk als het alleen om de stance gaat.
Staat er wel lekker dik bij zo!
Bochten gaat echt super nu trouwens
Rij ook relatief weinig met de wagen als ik de 5000 per jaar haal is het veel

TnxMartijnGizmo schreef:Staat er netjes bij zo!En kan ook met deze wielen kennelijk een stuk lager dan dat ze bij de vorige eigenaar stonden...
Maar de vorige velgen waren 18 inch dus zo laag had nooit gegaan

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
dan staat t zweet je in je naat hoor want je zwabbert alle kanten uit
Staat er wel lekker bij zo !!
Ik had ook dik camber maar heb m toch maar wat teruggezet ....wacht maar tot t regent en je een afrit neemtMaichel schreef:Ow op die manier.
Ja de mijne staat wel lager, maar heeft ook flink meer camber

Staat er wel lekker bij zo !!
Low , lower , lowest ...
- Maichel
- Be Mini
Bericht
--------------------------------------------------------------------------------

Hierbij kan ik jullie melden dat deze bumper 2 juni een nieuwe eigenaar heeft.
Hij gaat bij mij op de mini namelijk
Als hij is opgehaald gaat hij meteen naar de spuiter en wordt hij mat geschuurd en voorzien van de juiste kleur.
Zo blij dat ik niets aan de Mini doe

Hierbij kan ik jullie melden dat deze bumper 2 juni een nieuwe eigenaar heeft.
Hij gaat bij mij op de mini namelijk

Als hij is opgehaald gaat hij meteen naar de spuiter en wordt hij mat geschuurd en voorzien van de juiste kleur.
Zo blij dat ik niets aan de Mini doe

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dik hoor! Wat ga je met de knipperlichten doen? Van die DRL-koplampen?

Qua looks: de ex van maus105 had ook zo'n gecleande bumper, erg dik:

Qua looks: de ex van maus105 had ook zo'n gecleande bumper, erg dik:

- Maichel
- Be Mini
Bericht
Vind die DRL lampen zo lelijk.
Waarschijnlijk de mod naar knippers in de koplamp.
Of de knippers in de plaats van het mistlicht, die gebruik ik toch nooit.
Zit ook te denken aan een chrome delete
De strips in de voorbumper zijn al weg uit de "nieuwe" buper alleen de handgrepen spuiten en die roosters bij de voorruit vervangen.
Strip op de achterbumper meespuiten of vlakken, handgreep achter zwart en de beltline zwart maken.
Maar de beltline is het minste werk lijkt me.
Rolletje (mat) zwarte striping halen en plakken maar.
Vroeg ik mij nog af, is die chroomstrip makkelijk te verwijderen van de koplamp, als we dan toch aan het chrome deleten gaan
Waarschijnlijk de mod naar knippers in de koplamp.
Of de knippers in de plaats van het mistlicht, die gebruik ik toch nooit.
Zit ook te denken aan een chrome delete

De strips in de voorbumper zijn al weg uit de "nieuwe" buper alleen de handgrepen spuiten en die roosters bij de voorruit vervangen.
Strip op de achterbumper meespuiten of vlakken, handgreep achter zwart en de beltline zwart maken.
Maar de beltline is het minste werk lijkt me.
Rolletje (mat) zwarte striping halen en plakken maar.
Vroeg ik mij nog af, is die chroomstrip makkelijk te verwijderen van de koplamp, als we dan toch aan het chrome deleten gaan

- Maichel
- Be Mini
Bericht
Giosteren afgesproken om de bumper over te nemen, moet ik onverwacht werken.
Gelukkig toch alles kunnen regelen (TOPPIE) dus heb sinds gisteren een gecleande bumper.
Als bonus zat er nog een facelift grille bij met 3 lamellen ipv de 4 die ik nu heb.
Dus die gaat op de mini in het kader van de chrome delete.
Spuiter was helaas al naar huis uds van de week alles even afgeven
Gelukkig toch alles kunnen regelen (TOPPIE) dus heb sinds gisteren een gecleande bumper.
Als bonus zat er nog een facelift grille bij met 3 lamellen ipv de 4 die ik nu heb.
Dus die gaat op de mini in het kader van de chrome delete.
Spuiter was helaas al naar huis uds van de week alles even afgeven

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Koplampringen haal je er zo af, aan de onderkant beginnen met losklikken. Moet je wel ff je koplamp voor loshalen, of beter nog helemaal demonteren. Zijn maar 3 boutjes als je halogeen hebt...Maichel schreef:Vroeg ik mij nog af, is die chroomstrip makkelijk te verwijderen van de koplamp, als we dan toch aan het chrome deleten gaan
- Maichel
- Be Mini
Bericht
Even een vraagje voor de kenners.
In de grille van de bumper zit een plastic gaaswerk.
Hier zitten 2 gaatjes in vanwege de montage van de kentekenplaat.
Ze vallen niet heel erg op maar ik weet dat ze er zitten. (muggezifter modus)
Zou ik dit vervangen voor het bekende alu racegaas of er een origineel deel voor terug zetten ?
Bumper is al ontdaan van de zwarte sierlijst en gereinigd en gekleid.
Nu nog even aan de spuiter afgeven als ik van de week tijd heb.
ben er ook nog niet uit wat ik doe met de knipperlichten, heb ook een facelift grille dus misschien ook de face lift lampen erin.
Of andere lampen met zwart binnenwerk.
Ben er nog niet uit of ik de hierboven getoonde DRL lampen tof vind.
Heb een hekel aan die angel eyes die erin zitten.
In de grille van de bumper zit een plastic gaaswerk.
Hier zitten 2 gaatjes in vanwege de montage van de kentekenplaat.
Ze vallen niet heel erg op maar ik weet dat ze er zitten. (muggezifter modus)
Zou ik dit vervangen voor het bekende alu racegaas of er een origineel deel voor terug zetten ?
Bumper is al ontdaan van de zwarte sierlijst en gereinigd en gekleid.
Nu nog even aan de spuiter afgeven als ik van de week tijd heb.
ben er ook nog niet uit wat ik doe met de knipperlichten, heb ook een facelift grille dus misschien ook de face lift lampen erin.
Of andere lampen met zwart binnenwerk.
Ben er nog niet uit of ik de hierboven getoonde DRL lampen tof vind.
Heb een hekel aan die angel eyes die erin zitten.
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het bekende alu racegaas zou ik nieteens als optie nemen ... Is echt rommel en zou zonde zijn
Ook die fake koplampen vind ik niks , angeleyes horen niet op een mini. Zou dan eerder ff verder zoeken naar een mooi set xenons en anders die facelift halogeen lampen scoren
En leg gelijk je kofferklephandgreep bij je bumper als hij toch naar de spuiter gaat
Ook die fake koplampen vind ik niks , angeleyes horen niet op een mini. Zou dan eerder ff verder zoeken naar een mooi set xenons en anders die facelift halogeen lampen scoren

En leg gelijk je kofferklephandgreep bij je bumper als hij toch naar de spuiter gaat

Low , lower , lowest ...
Onze sponsors