Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Ik ben idd benieuwd! Ik ga eerst een paar krassen weg laten poetsen.
Ben nog even een blokje omgegaan met de Coupé van Casper. Die schroefset is verdomd comfortabel. Beter dan m'n veertjes in ieder geval. Wat een brute bak
Viel me ook op dat zijn koppeling een heel stuk lichter in te trappen is. Iemand hier een idee van? Beter gesmeerd ofzo?
Thanks man en ik denk dat je heus niet een dure schroefset te hebben om in comfort vooruit te gaan ten opzicht van de verlagingsveren gewoon ff geduld komt er vanzelf wel 1 voorbij hier op het forum. En de koppeling geen idee maar het verschil was idd groot
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
nice Erjen! goeie investering weer hoor!:D haha
maaree denk dat jou koppeling vaker is ingetrapt dan die van Casper....
dus eieieieiegnelijk kun je wel nagaan waar het aan ligt..?:D
Dat is waar Chico, mijn auto heeft al wat meer levensjaren.
De mail naar de reparatieboer is verstuurd, benieuwd hoeveel 't gaat kosten om de krassen op 1 velg weg te werken Daarna banden wisselen en een forumlid met de R104's blijmaken
precies, en daar heeft het ook mee te maken, zelfs als ik mijn auto rijd of in de racemini
verschil merk je gewoon meteen!
goed sparen voor de koppeling revisie dus! kun je Roy lekker mee blij maken!:D
Waar ik woon? Staat zo mooi aangegeven onder m'n avatar
Ik heb een offerte naar Hmax.nl gestuurd. Maar als je 't adres/site van Pijnacker geeft dan stuur ik hun ook nog een mail. Is 40 minuten tuffen, goed te doen.
Ik kijk altijd op de iPad. Moet zeggen dat de website bekijken vrij makkelijk is, op de telefoon is het vrij krap. Ik ken dat tapatalk niet. Zal de app eens downloaden.
Zo, weer even over de mods. Enige wat er nog overblijft zijn de: