Mini Cooper S Roadster
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
Ze doen het een tijdje goed de ledjes.... en dan na verloop van tijd geeft de boordcomputer een melding dat er wat mis is met de verlichting...terwijl ze het gewoon doen. Ik heb dit in de countryman gehad en in mijn huidige roadster. Heb het met twee verschillende setjes van pilot al gehad. Vaag... heb ik een oude serie of zo?
The Member Formely Known As KSTJA0

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
geen pilot meer nemen dan 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Net de F-JCW pijp nagemeten: 55mm in diameter. Die is dus gelijk aan de originele demper. Toch raar dat de kit JCW demper dan dikker is qua diameter.... 

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Zo deel 1 heb ik vanmiddag zelf gedaan... De dump-valve zit erop
Kwam eigenlijk 1 setje handen te kort dus dik uur over gedaan.
Daarna gelijk rondje gereden.... Heerlijk woest klinkt het
Vanavond moest mijn vrouw naar de sportschool. Ik dacht kijken wat haar reactie is... ze had niks gehoord.
Dus die kan mooi blijven zitten
Nu 'n keer de uitlaat erop hangen. Misschien dat we niet wachten tot 2 April daarmee.
Zag straks wel dat er 2 á 3 ledjes van het derde remlicht stuk zijn. Morgen maar ff bellen met de dealer.

Daarna gelijk rondje gereden.... Heerlijk woest klinkt het

Vanavond moest mijn vrouw naar de sportschool. Ik dacht kijken wat haar reactie is... ze had niks gehoord.

Dus die kan mooi blijven zitten

Nu 'n keer de uitlaat erop hangen. Misschien dat we niet wachten tot 2 April daarmee.
Zag straks wel dat er 2 á 3 ledjes van het derde remlicht stuk zijn. Morgen maar ff bellen met de dealer.
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
!
You see, niks aan de handlouisvdd76 schreef:Net de F-JCW pijp nagemeten: 55mm in diameter. Die is dus gelijk aan de originele demper. Toch raar dat de kit JCW demper dan dikker is qua diameter....

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie mod het zo'n dumpvalve heerlijk geluid jij helemaal als het kapje er af gaat nog beter geluid
Goed bezig hoor
heb ik al meer gelezen op het forum dat de ledjes van het 3de remlicht stuk gaan. Bij mij ging er ook een aantal leds stuk en is er onder garantie een nieuwe op gegaan.louisvdd76 schreef:Zo deel 1 heb ik vanmiddag zelf gedaan... De dump-valve zit erop![]()
Daarna gelijk rondje gereden.... Heerlijk woest klinkt het![]()
![]()
Mooie mod het zo'n dumpvalve heerlijk geluid jij helemaal als het kapje er af gaat nog beter geluid

Goed bezig hoor
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Het is een Forge dumpvalve. Kost je €77,00 excl montage. De nieuwe modellen zijn net iets anders als de modellen van 2 jaar geleden qua montage. Voorheen kon je er veel beter bij. Nu is het wat klooien en een dik uur werk (met het juiste gereedschap). Is gewoon een heerlijk geluidje... vooral met de kap eraf.
Zeker met de spacers straks moet je Roadster gewoon omlaag Tom
Ik heb net jammer genoeg mijn 1ste reactie op een KW V3 set laten schieten omdat ik de Evo-R set van Greg had overgenomen. Anders had ik hem wel naar jou kunnen doorpassen.

Zeker met de spacers straks moet je Roadster gewoon omlaag Tom

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Afgelopen zondag bezig geweest met de Mini-Led deurverlichting. Was ff zoeken hoe ik het deurpaneel los kreeg zonder kunststof wrikset. Maar uiteindelijk een kort stalen liniaaltje bekleed met ducktape :-) Dat werkte ook.
Was misschien niet slim om dat buiten in de kou te doen. 1 van de grijze klikkertjes was stuk. Gelijk maar een 10 stuk bij de dealer besteld. Wel aan de passagierskant de unit ingebouwd. Nu nog ergens een soldeerbout scoren om de kabeltjes aan de originele unit vast te solderen. Uiteindelijk niet veel werk alleen die freaking kou is niet leuk om buiten te klussen.
WANNEER BEGINT DE LENTE?
Dan neem ik de bestuurders kant ook wel onder handen en zet ik de boel soldeer ik de boel vast zodat het klaar is.
Was misschien niet slim om dat buiten in de kou te doen. 1 van de grijze klikkertjes was stuk. Gelijk maar een 10 stuk bij de dealer besteld. Wel aan de passagierskant de unit ingebouwd. Nu nog ergens een soldeerbout scoren om de kabeltjes aan de originele unit vast te solderen. Uiteindelijk niet veel werk alleen die freaking kou is niet leuk om buiten te klussen.
WANNEER BEGINT DE LENTE?

Dan neem ik de bestuurders kant ook wel onder handen en zet ik de boel soldeer ik de boel vast zodat het klaar is.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
He hobbybob je zou alles toch in 1 keer doen
lastig he al die goodies in huis en niet op je auto. daarom laat de aankomen goodies maar ergens anders bezorgen dan kikj ik er niet meer zolang tegen aan
goed bezig man ben benieuwd in Apeldoorn wat je allemaal gedaan hebt.

goed bezig man ben benieuwd in Apeldoorn wat je allemaal gedaan hebt.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ja ik vind het ook leuk om zelf te hobbybobben... Zou het liefste een mooi garagetje hebben waar de Mini mooi binnen zou kunnen staan en waar ik er aan kan knutselen. Nu staat de garage vol met fietsen en andere spullen.