Jefkeuh's Coupé SD ... Update + nieuwe foto's August '14 p18
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Oh, knappe foto!
Tevens hier een kleine update betreffende de huidige stand van zaken
Vrijdagmorgend 2 nieuwe mods opgehaald
Zwarte DL's en JCW Side scuttles. Beiden voor een topprijs kunnen kopen, maar ik mis nog wat onderdelen xD Hopelijk zijn deze spullen snel binnen, zodat ik kan gaan modden!

Zit ook nog met een kleine twijfel: to Carbon scoop, or not to Carbon scoop ?!?

Tevens hier een kleine update betreffende de huidige stand van zaken

Vrijdagmorgend 2 nieuwe mods opgehaald

Zwarte DL's en JCW Side scuttles. Beiden voor een topprijs kunnen kopen, maar ik mis nog wat onderdelen xD Hopelijk zijn deze spullen snel binnen, zodat ik kan gaan modden!

Zit ook nog met een kleine twijfel: to Carbon scoop, or not to Carbon scoop ?!?

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
De versie van een S heeft een klipje meer onder de S, die dan overbodig is. Maar dacht dat ze verder hetzelfde waren.
Kan je deze JCW versie niet overzetten op de houder die er nu op zit van de S versie?speedy schreef:nice mods![]()
je mist alleen de houders van de jcw scuttles
De versie van een S heeft een klipje meer onder de S, die dan overbodig is. Maar dacht dat ze verder hetzelfde waren.

- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Ja, ik mis inderdaad de houders nog. Heb de huidige scuttles er al eens afgehaald, en ze passen dus inderdaad niet! De clipjes zitten anders bij deze.
Morgen haal ik bij de dealer de grill en beugels op voor de verstralers, en dan hoor ik wel of ik die houders los kan bestellen, want via mail begrepen ze dat blijkbaar niet -_-
Morgen haal ik bij de dealer de grill en beugels op voor de verstralers, en dan hoor ik wel of ik die houders los kan bestellen, want via mail begrepen ze dat blijkbaar niet -_-
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Omdat je ze ook kunt verliezen. Lees mijn topic maar eens. Zorg er dus voor dat ze goed gelocked worden!!!! Dus de delen die je nu hebt zaten bij mij te los in de houder en kon ze met een hogedruk reiniger naar voren spuiten. Zorg dus dat het palletje in de houder echt klikt.
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
@Speedy, Bedankt, maar de onderdeelnummer had ik ook al gevonden
maar zelfs daar reageerde de man niet echt op xD. Zal het morgen wel vragen als ik er ben.
@Louis, had het gelezen in je topic! Zal er inderdaad voor zorgen dat ze goed vastzitten

@Louis, had het gelezen in je topic! Zal er inderdaad voor zorgen dat ze goed vastzitten

- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Zooow, vandmiddag was de nieuwe grill en beugels voor de DL's binnen, dus maar gelijk gaan halen en deze avond gemonteerd. Morgen worden de Jcw scuttles gemonteerd, want die houders waren nog niet binnen.
Montage van de DL's is goed gegaan en het is nu niet zo'n moeilijk werkje trouwens
Daarna natuurlijk nog even wat foto's gaan nemen toen ik toertje ben gaan lopen ;-) en wat scheen het zonnetje mooi ^^

Montage van de DL's is goed gegaan en het is nu niet zo'n moeilijk werkje trouwens

Daarna natuurlijk nog even wat foto's gaan nemen toen ik toertje ben gaan lopen ;-) en wat scheen het zonnetje mooi ^^

Onze sponsors