Voorlopig moet ik het even met een 'normale' Cooper doen, rijdt prima maar ik mis toch wel het vermogen en de sportstand...

In een 3 maanden tijd de vierde MINI die voor de deur staat. De buren denken vast dat ik een handelaar ben.

Volgens mij was het oliepeil prima, ik zat ook pas op 2500km...Niekcarfreak schreef:Onze JCW heeft na 10000km nog geen olieverbruik, jouw Mini wél?
Mijne zit al voorbij de 13000km en gebruik regelmatig de olie meting dat tegenwoordig via de bc gebeurt.RemcoMINI schreef:Volgens mij was het oliepeil prima, ik zat ook pas op 2500km...Niekcarfreak schreef:Onze JCW heeft na 10000km nog geen olieverbruik, jouw Mini wél?
Als je toch begin volgende week naar de dealer gaat zou ik er nog even mee wachten. Je weet maar nooit! Straks heb jij ook een 'serieus probleem' (wat ik echt niet hoop voor je!), dan mogen zij hem voor je gaan bijvullen. Bij mij hebben ze hem nu helemaal drooggelegd.olivier.aerts.52 schreef:Mijne heeft 13500km.
Oliepijl staat in het midden tussen min en max volgens de boordcomputer.
Best wat bijkappen?
Castrol 0w30?
Ik ben er ook hélemaal niet blij mee!! Zag hem vanmiddag bij de dealer zielig in een hoekje staan, briefje op de voorruit "Let op: Olie verwijderd!" en het halve motorblok in de achterbak (bank plat). En nu ik weer in een zwarte rondrij weet ik ook weer waarom ik direct verkocht was bij het zien van 'ons' kleurtje, wat een vrolijkheid zo'n oranje karretje... hoop echt dat ik 'm snel terugheb.Moonwell schreef:Wat zal je blij zijn als je je kleurtje terug hebt!!
Wat een hoop gedoe zeg!
Ben aan de ene kant wel 'blij' dat ik er nu al tegenaan loop en niet pas na 20.000km ofzo. Probeer dan nl. nog maar eens aan te tonen dat het een fabricagefout is en niet bijvoorbeeld een gevolg van het eigen rijgedrag. Nu is tenminste direct duidelijk dat het al vanaf dag één mis was. Dat beaamt de dealer gelukkig ook.Niekcarfreak schreef:Jeetje, dan heb je wel heel snel problemen.RemcoMINI schreef:Volgens mij was het oliepeil prima, ik zat ook pas op 2500km...Niekcarfreak schreef:Onze JCW heeft na 10000km nog geen olieverbruik, jouw Mini wél?
Ik hoop dat je weer snel blijvend probleemloos kunt rijden.
Dat mag natuurlijk ook...P5ycH0 schreef:Deze gast heeft z'n F56S mogen inruilen voor de f56JCW na z'n motorprobleem:
http://www.minif56.com/forum/289-mini-f ... one-3.html
Onze sponsors