Shag's JCW GP #1244
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Re: Shag's JCW GP #1244 | JCW tjoening! P.14
Sluit me helemaal aan bij Jos. Heerlijke mods kerel.
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks peeps!
Laatste benodigdheden voor wat betreft het aansluiten van de sidemarkers zojuist bij Ekris opgehaald, nu vroeg ik mij af of iemand de DIY inbouwhandleiding heeft?

Laatste benodigdheden voor wat betreft het aansluiten van de sidemarkers zojuist bij Ekris opgehaald, nu vroeg ik mij af of iemand de DIY inbouwhandleiding heeft?
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee de 17e bij ons in de loods
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Vandaag 1244 Live gezien.
Een plaatje Sjaak, prachtig!
We gaan nog een keer wat foto's maken samen of met meer GP's.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks Wim!
leuk om hem pal naast jouw GP te zetten, was een mooi gezicht!
Ennuh.. Foto's? I'm in!!
the blue lobster schreef:Vandaag 1244 Live gezien.Een plaatje Sjaak, prachtig!
Thanks Wim!

Ennuh.. Foto's? I'm in!!

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit dus.. iemand die deze DIY heeft of weet te vinden?Shag schreef:
- speedy
- NMC Legend
Bericht
kun je ook wel bij de dealer vragen Sjaak 
die kunnen het zo uitdraaien voor je

die kunnen het zo uitdraaien voor je
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
ik maakt wel een DIY als jij ff artikel nummers doorgeeft voor mijne :-)
Shag schreef:Dit dus.. iemand die deze DIY heeft of weet te vinden?Shag schreef:
ik maakt wel een DIY als jij ff artikel nummers doorgeeft voor mijne :-)
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Uit dit topic:

Onderste vier kun je achterwege laten...Berthil schreef:61130005199 (draadjes + contacten, deze gaan per 10) totaal E10,90
61138365340 (stekker, 4 stuks) totaal E6,96
51418176418 (moertjes (aanrader!) per 10) totaal E1,20
63147165872 (sidemarker incl lampje) E6,82
63147165869 (sidemarker incl lampje) E6,82
63147165870 (sidemarker incl lampje) E6,82
63147165871 (sidemarker incl lampje) E6,82
51111479092 (spoiler met uitsparing) E12,43
51111479091 (spoiler met uitsparing) E12,43
51121479095 (spoiler met uitsparing) E14,53
51121479096 (spoiler met uitsparing) E14,53

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha dank !!
Weet wel uit ervaring dat een enkele sidemarker nu zo'n € 21,- kost.. prijsstijging zullen we maar zeggen..

Weet wel uit ervaring dat een enkele sidemarker nu zo'n € 21,- kost.. prijsstijging zullen we maar zeggen..

- speedy
- NMC Legend
Bericht
je had hem al of niet?
http://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeig ... 7-223-9592
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Yes, maar thanks dat je aan me dacht dude!
Wat een geld trouwens...
speedy schreef:je had hem al of niet?
Yes, maar thanks dat je aan me dacht dude!

Wat een geld trouwens...

- speedy
- NMC Legend
Bericht
ja wel duur maar als je het graag wil hebben en je kunt het niet nieuw kopen dan moet je wel 

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Stof eraf!
Enige tijd geleden inmiddels heeft GP #1244 een tweede bezoek gebracht aan GoGarage37! Ditmaal voor wat extra optische tuning
de zijverlichting is o.a. aangesloten en ik ben er erg blij mee! Had wel wat onderdelen dubbel nu kennelijk alles (behalve de draadjes) al af-fabriek gemonteerd bleek dus fittingen, lampjes e.d..
Daarnaast zijn beide spiegelkappen opnieuw gespoten in het originele Chili Red omdat er eentje iets beschadigd was bij de vorige eigenaar. Ziet er allemaal weer fris en strak uit nu.
Plaatje in de OK:

Resultaat:

In het wild (Bushrit 2015):

Verder is ie ook nog op het British Race Festival geweest in Zandvoort op 5 oktober:

Behalve bovenstaande heb ik er eigenlijk amper mee gereden sinds aanschaf. #1244 gaan binnenkort de stalling in en komt er pas in het voorjaar als alle vieze pekeltroep van de weg is weer uit

Enige tijd geleden inmiddels heeft GP #1244 een tweede bezoek gebracht aan GoGarage37! Ditmaal voor wat extra optische tuning

Daarnaast zijn beide spiegelkappen opnieuw gespoten in het originele Chili Red omdat er eentje iets beschadigd was bij de vorige eigenaar. Ziet er allemaal weer fris en strak uit nu.
Plaatje in de OK:

Resultaat:

In het wild (Bushrit 2015):

Verder is ie ook nog op het British Race Festival geweest in Zandvoort op 5 oktober:

Behalve bovenstaande heb ik er eigenlijk amper mee gereden sinds aanschaf. #1244 gaan binnenkort de stalling in en komt er pas in het voorjaar als alle vieze pekeltroep van de weg is weer uit

Onze sponsors