Kim z'n Cooper - Wheels
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie sticker Kim
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Kim Cooper
- Be Mini
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Nou een niet zo'n leuke week achter de rug. Naast dat het een beetje druk was, de auto ook terug gekregen van een beurtje. Woensdag moest ik voor een training naar Dodewaard, dus dinsdagavond de auto ff helemaal checken voor de lange rit. Blijkt dat het olie-peil tot over de letters MAX te zitten
contact gehad met garage en ze geven aan dat ik wel naar Dodewaard kon, olie-peil zou nog kunnen zakken van wege lucht in het oliefilter. zo ver nog goed
Bij terugkomst heeft ie hier nog stationair gedraait en begon ineens het olielampje te knipperen, bij gas geven kwam het lampje niet op. Maar na een minuutje ging die weer knipperen. Daarnaast viel me ook op dat er een ratelend geluid bij de motor weg komt
Het begint ongeveer bij 2500 toeren en heb hem dan door getrokken tot 5000 toeren.
Om het hele verhaal kort te maken, staat die nu bij de garage om uitgelezen en gecontroleerd te worden.
To be continued ...

Bij terugkomst heeft ie hier nog stationair gedraait en begon ineens het olielampje te knipperen, bij gas geven kwam het lampje niet op. Maar na een minuutje ging die weer knipperen. Daarnaast viel me ook op dat er een ratelend geluid bij de motor weg komt

Om het hele verhaal kort te maken, staat die nu bij de garage om uitgelezen en gecontroleerd te worden.

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oliepeil was ook goed tijdens het ratelen.
Ik heb gisteravond nog even contact met Kim gehad.
Ik ben ook wel benieuwd of ze al wat gevonden hebben.
Zal hem zo even vragen via whatsapp.
Ik heb gisteravond nog even contact met Kim gehad.
Ik ben ook wel benieuwd of ze al wat gevonden hebben.
Zal hem zo even vragen via whatsapp.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ALs je oliepomp het bijvoorbeeld begeeft, kan er voldoende olie inzitten, maar als de druk wegvalt dan durf ik er mijn handen voor in het vuur te steken dat je blok naar zn grootje is.
Olielampjes gaan nl bijna NOOIT aan op een mini als er te weinig olie inzit. Drooggelopen lager, is stuk lager, is herrielager, is dood onderblok.
Behoorlijk vervelend, dure grap..Succes!
Fluistert iets over een S-conversie.....
Olielampjes gaan nl bijna NOOIT aan op een mini als er te weinig olie inzit. Drooggelopen lager, is stuk lager, is herrielager, is dood onderblok.
Behoorlijk vervelend, dure grap..Succes!
Fluistert iets over een S-conversie.....
Onze sponsors