maar is echt al een vette MINI maat

gr remke
heb ze er al is afgehaald maar vond niet direct een oplossing om enkel de nummerplaat weer te hangen zonder gaatjes te borenrem. schreef:waar een wil is, is een weg ook e mattim4TTi schreef:nummerplaat houder achteraan kan ik niet verwijderen, garage heeft die heel ambetant vastgemaakt![]()
![]()
![]()
gr remke
iemand die mij steuntFred schreef:Dude de gaten voor een nummerplaathouder gaan passen hoor! Die vier gaten in de nummerplaat horen in de houder vastgemaakt te worden, de nummerplaathouder zelf zit vast met twee vijzen. Ga daar es heeeeel snel achter
IK!!!!!rem. schreef:iemand die mij steuntFred schreef:Dude de gaten voor een nummerplaathouder gaan passen hoor! Die vier gaten in de nummerplaat horen in de houder vastgemaakt te worden, de nummerplaathouder zelf zit vast met twee vijzen. Ga daar es heeeeel snel achter
Nee matti je kan stiekem nog geen foto's trekken, vandaag net bij de spuiter gaan kijken se, ziet er al goed uit al die stukjesrem. schreef:AAaaaah matti, neem ineens stiekem wat foto's van die oranje MINI
op voorwaarde dat we erna een schootje houde ergensm4TTi schreef:Moet wachten tot de MINI weer is hé ;-)
dan rijd ik wel even naar een autowinkel ;-)
Vandaag ook weer een mod binnen gekregen! ziet er super uit!
mvg
m4TTi
PS Timo, ik zal wel foto's nemen in het plaatsen
Onze sponsors