De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hij staat veel stil hoor. Als er een paar keer per maand mee wordt gereden is het veel. Met de herfst in aantocht wordt het wel weer meer. In de winter vervangt ie meestal de Lotus.
iDD
iDD
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Lekker muziekje!
PS ben jij de gitarist?
PS ben jij de gitarist?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Thanks,
ik begrijp niet helemaal waarom dat niet direct werkte.
De MINI zit overigens op 02:53
iDD
ik begrijp niet helemaal waarom dat niet direct werkte.
De MINI zit overigens op 02:53
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
130.xxx op de teller inmiddels. Het begint allemaal een beetje te rammelen en te piepen tegenwoordig, maar rijdt eigenlijk nog best. Ik had verwacht dat ie inmiddels wel een keer uit elkaar zou zijn geklapt.
iDD
iDD
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat klinkt bekend maar eigenlijk vanaf dag 1 dat ik de Gp heb is het eigenlijk al een rammel bak snap niet dat je daar nieuw zoveel heb moeten neerleggen 

burn rubber not your soul

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ja ik ben ook niet anders gewend, maar er komen nu merkbaar nieuwe piepjes en rammeltjes bij. Ik denk dat de uitlaat ergens niet meer vast zit ofzo. Volgens mij zijn ook de wiellagers aan vervanging toe.
Overigens heb ik nog een technische vraag. In de vierde versnelling over de 5k toeren krijg ik een metaal ratel uit de motorruimte en springt het DSC lampje aan. Het lampje gaat weer uit als je de motor herstart en de ratel zit hem volgens mij alleen in 4, 5 en 6 boven de 5K toeren. Iemand enig idee? In de praktijk houdt dat een beetje in dat de Vmax 160 is...
iDD
Overigens heb ik nog een technische vraag. In de vierde versnelling over de 5k toeren krijg ik een metaal ratel uit de motorruimte en springt het DSC lampje aan. Het lampje gaat weer uit als je de motor herstart en de ratel zit hem volgens mij alleen in 4, 5 en 6 boven de 5K toeren. Iemand enig idee? In de praktijk houdt dat een beetje in dat de Vmax 160 is...
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Paar weken geleden hield het beestje er in de nacht op de A2 mee op. De ANWB was er snel en constateerde een fout in de bobine. Misfire in cilinder 4. Heb em toen bij Ekris Utrecht neer gezet (meest in de buurt) en de volgende dag het probleem doorgebeld.
Een dag of wat later kreeg ik te horen dat Ekris Utrecht er niet aan durfde te beginnen. Teveel vreemde en onbekende onderdelen. Had ik kunnen weten, Wat de boer niet kent...
Klaas gebeld bij Beek autoracing. Had ik natuurlijk meteen moeten doen, maar zo midden in de nacht neemt er toch niemand op. Na een paar dagen welverdiende TLC van Ghisbert en het hok is weer helemaal top. Een hoop vervangen dat wel, maar niets ernstigs. De uitlaat lekte ook, dus ook deze laten vervangen. Nu weer lekker een bastuck 1 demper systeem er op. BOOAAAAAAAP. Klinkt weer compleet top.
132.xxx KM's mee gereden inmiddels. Waarvan zeker 100.000 op boek-snelheid. Haha. Stap er nog altijd graag in.
iDD
Een dag of wat later kreeg ik te horen dat Ekris Utrecht er niet aan durfde te beginnen. Teveel vreemde en onbekende onderdelen. Had ik kunnen weten, Wat de boer niet kent...
Klaas gebeld bij Beek autoracing. Had ik natuurlijk meteen moeten doen, maar zo midden in de nacht neemt er toch niemand op. Na een paar dagen welverdiende TLC van Ghisbert en het hok is weer helemaal top. Een hoop vervangen dat wel, maar niets ernstigs. De uitlaat lekte ook, dus ook deze laten vervangen. Nu weer lekker een bastuck 1 demper systeem er op. BOOAAAAAAAP. Klinkt weer compleet top.
132.xxx KM's mee gereden inmiddels. Waarvan zeker 100.000 op boek-snelheid. Haha. Stap er nog altijd graag in.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ja man. De kakofonie van het gepruttel en gedonder uit de uitlaat en het gejank van de compressor is prachtig. Heerlijk om twee van die muzieksleutel auto's te hebben. Haha. Ik rij deze liever op dan dat ik em voor een prikkie aan iemand wegdoe die er vervolgens laf mee gaat rijden.
De kans was ook klein hoor Bas dat je mij daar had getroffen. Ben er alleen geweest om em op te pikken. Toch nog een ritje door de sneeuw gehad met de exige. Altijd spannend! Haha
Ik ga mezelf weer in de donkere schaduwen verstoppen en andere topics meelezen.
iDD
De kans was ook klein hoor Bas dat je mij daar had getroffen. Ben er alleen geweest om em op te pikken. Toch nog een ritje door de sneeuw gehad met de exige. Altijd spannend! Haha
Ik ga mezelf weer in de donkere schaduwen verstoppen en andere topics meelezen.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Re: De MINI avonturen van iDarkDesign
MINI weer van stal gehaald. Wintersloffen er onder. Dweilen over de Nederlandse wegen, maar wel met nieuwe stickers!

Ze zijn te koop overigens voor de geïnteresseerden.
iDD

Ze zijn te koop overigens voor de geïnteresseerden.
iDD
Onze sponsors