Haha... Ja. Mis hem aan een kant wel hoor.
Donderdag gaat die terug naar stock.
Tja. En die dealer... Zucht. Hoop dat ze meer verstand hebben van BMW LOL...
Peter's Cooper S...laatste keer..:-(
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
mja.. ik heb vandaag mijn MINI gebracht voor een rammel onder de motorkap. Het klonk al heel erg plastic, als een afdekplaat ofzo.. Dus dat had ik gemeld.. gaf de vriendelijke meneer aan dat nog wel eens aan dit motorblok kon liggen
ja.. tuurlijk.. ik had inmiddels allang uitgevonden wat het was, maar dat kon niet volgens hem, want door alle emissierotzooi werd er vanalles aan de motor verandert waardoor dat wel eens extra geluid kon maken.
Uiteindelijk belde hij op, dat het toch inderdaad was wat ik dacht, de luchtinlaatbuis
maargoed.. hij zal er wel niet voor gestudeerd hebben dan

ja.. tuurlijk.. ik had inmiddels allang uitgevonden wat het was, maar dat kon niet volgens hem, want door alle emissierotzooi werd er vanalles aan de motor verandert waardoor dat wel eens extra geluid kon maken.
Uiteindelijk belde hij op, dat het toch inderdaad was wat ik dacht, de luchtinlaatbuis

maargoed.. hij zal er wel niet voor gestudeerd hebben dan

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Begin nu wel te twijfelen om van VW naar Mini te gaan
Wel erg snel na 23000 kmSid schreef:wat is het verhaal achter die versnellingsbak?

Begin nu wel te twijfelen om van VW naar Mini te gaan

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik wist dat er een kleine rammel zat bij stationair lopen, die wegging wanneer er ontkoppeld werd. Daar ik echt me mateloos kan irriteren aan rammeltjes ben ik terug geweest. Dat is het verhaal waarin ze aangaven niets te horen, vervolgens met mij erbij het plotseling wel hoorden en het een ontluchtingsventiel zou zijn
Op zich rijdt en schakelt de auto top, niet zwaar en met moeite...ik had dus nooit gedacht dat het de transmissie zou zijn...
...de vraagprijs was gebaseerd op de inruilprijs die ik kreeg, met een opslag. Met als doel een snelle verkoop om wat meer te krijgen dan bij inruil...daar geduld absoluut niet mijn sterkste kant is, heb ik niet lang gewacht en het bod van de dealer geaccepteerd..

Op zich rijdt en schakelt de auto top, niet zwaar en met moeite...ik had dus nooit gedacht dat het de transmissie zou zijn...
...de vraagprijs was gebaseerd op de inruilprijs die ik kreeg, met een opslag. Met als doel een snelle verkoop om wat meer te krijgen dan bij inruil...daar geduld absoluut niet mijn sterkste kant is, heb ik niet lang gewacht en het bod van de dealer geaccepteerd..
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Tja, met die delaer maatregelen weet ik het ook nooit zo...eerst hebben ze alleen nieuwe olie er in gedaan en nu maar een hele nieuwe bak erin...
Maar goed, de volgende koper heeft een MINI waar de diesel ratel in verholpen is en een nieuwe bak...alleen maar goed...
...daarnaast nog eens twee jaar garantie op de rest..prima deal lijkt me!

Maar goed, de volgende koper heeft een MINI waar de diesel ratel in verholpen is en een nieuwe bak...alleen maar goed...
...daarnaast nog eens twee jaar garantie op de rest..prima deal lijkt me!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vaag , wat is dat toch met die versnellingsbakken van Mini ..
Dacht dat ze het na de 1e serie Coopers en One's wel geleerd hadden
..
Blijft een zwak puntje dus
Dacht dat ze het na de 1e serie Coopers en One's wel geleerd hadden

Blijft een zwak puntje dus

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Wel raar gevoel toch, al is het maar een paar maanden geweest...
Ik zal picas maken
En ik heb idd veel PM gehad over de onderdelen, maar die zijn inmiddels ALLEMAAL verkocht
Ga zo de eerste zaken terugbouwen...morgen gaat de schroefset en de IC ed eraf...Sven schreef:Wel een fotoshoot(je) als ie weer terug stock is he!!
Stromen de PM's voor de mods al binnen??
Wel raar gevoel toch, al is het maar een paar maanden geweest...

Ik zal picas maken

En ik heb idd veel PM gehad over de onderdelen, maar die zijn inmiddels ALLEMAAL verkocht

- GreyCooperS
- Forum Junky
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
GreyCooperS schreef:En ik heb idd veel PM gehad over de onderdelen, maar die zijn inmiddels ALLEMAAL verkocht![]()

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors