Ducks MCS DS -> p169 Weer op de weg
- cooperke s
- Bijna verslaafd

Bericht
Welke versie is deze Olaf?
En kan je me even de prijs pm'en,oh en ik had nog een vraagje voor je ivm mitp..die vraag ik dan wel..
Tom.
En kan je me even de prijs pm'en,oh en ik had nog een vraagje voor je ivm mitp..die vraag ik dan wel..
Tom.
- ducks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
OEM toerenteller zit er nog wel aan vast, maar die zit onder het dashbord weggewerkt. Hoewel de auto loopt zonder de toerenteller gaan er wel een aantal dingen goed mis. Los van een stapel codes werkt de rest van je dashbord verlichting moet meer. Werken alle lichtjes en meldingen op je groote klok ook niet meer.
Dus zolang de origineele ecu er in zit laat ik hem lekker zitten. Meer moeite dan het waard is om hem nu te verwijderen.
Dus zolang de origineele ecu er in zit laat ik hem lekker zitten. Meer moeite dan het waard is om hem nu te verwijderen.
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Machtig mooi ding, maar hij maakt wel een beetje weinig herrie
Ik zag gister dat jij van die strips langs de skirts hebt? Waar komen die vandaan ? (nog niet eerder gezien). Hoe heten die dingen ? ("treeplanken"
)
edit: typo
Ik zag gister dat jij van die strips langs de skirts hebt? Waar komen die vandaan ? (nog niet eerder gezien). Hoe heten die dingen ? ("treeplanken"
edit: typo
Laatst gewijzigd door Marcel Always Open op 14 jul 2012, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- ducks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors