P5ycH0's R56 AB fJCW
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heel mooi Tycho, zag dat je ook de bar van Ragnar had gekocht dikkie dik man. Enik vind juist de splitermooi maar hem net weer even anders. En ja je moet even aan Daiel zo'n stickersetje vragen maakt hem af. Dikke bak hoor. Ga je ook 19 Mei?
Anders moeten we eerdaags even wat afspreken voor en shoot
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ligt al ruim een jaar in de lade Cas....
Casper schreef:Heel mooi Tycho, zag dat je ook de bar van Ragnar had gekocht dikkie dik man. Enik vind juist de splitermooi maar hem net weer even anders. En ja je moet even aan Daiel zo'n stickersetje vragen maakt hem af. Dikke bak hoor. Ga je ook 19 Mei?

Ligt al ruim een jaar in de lade Cas....

- GreyCooperS
- Forum Junky
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wow, die foto van de voorkant....steekt ie echt zover uit?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hoezo mag het niet? Mag niet voorbij de body van je auto steken en mag niet van metaal zijn. Meerdere keren aangehouden en alleen commentaar dat ik de lock ringen van de stangetjes aan de achterkant moest doen. Tevens ook door de keuring hiermee.P5ycH0 schreef:@Dave: Ik heel graag met TE 37's. Maar dat zit er voorlopig niet in ;-)
@Fred: Ach alles wat er op zit kan er weer af. Voorlopig ben ik 'm nog niet zat en heb ik nog niks gehoord van oom agent (Mag namelijk niet) .
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zeker weet ik het niet, maar ik kom af en toe op sites dit soort dingen tegen:
Deze komt van http://www.tuning-gids.nl/bumperlip.htm (voor wat het waard is) :
Deze komt van http://www.tuning-gids.nl/bumperlip.htm (voor wat het waard is) :
Maar goed om te weten dat je er de keuring mee doorheen bent gekomen.Windsplitter
De ultieme variant, uitsluitend voor circuit gebruik. I.v.m APK regels zijn deze varianten niet toegestaan op de openbare weg.
Een windslpitter-set steekt nl. behoorlijk uit aan de voorkant van je auto. Het heeft echt een aerodynamische functie!
Het zorgt voor meer downforce, er komt meer neerwaardse druk op de voorwielen. Daardoor is het mogelijk sneller door bochten te rijden.
Luchtstroom onder de auto
Tevens wordt de luchtstroom onder de auto bevordert. Er onstaan minder wervelingen, waar door de lucht sneller onder de auto kan stromen. Dit betekend in de praktijk meer snelheid!
APK & scherpe delen
De circuit variant mag je niet op je auto monteren. Dan kom je nl. niet door de APK keuring.
Je auto auto mag geen scherpe uitstekende delen hebben, ongeacht de materiaalsoort.
Het is ook niet toegestaan een bumperlip te monteren die breder dan je auto is, nlpower.nl heeft ze.
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors