Ik gebruik niets maar zag op de klus meeting dat Rob deze had
http://orranje.co.uk/shop-by-car/bmw-mi ... ntrol-arms
in combinatie met deze alleen hij had ze van Alta
http://orranje.co.uk/shop-by-car/bmw-mi ... drop-links
Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Wilcoos R56 PW fJCW! Cobra Evo R!!!

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er Kraakt namelijk iets, denk zelf niet dat het de endlinks zijn. Maar het lijkt er op dat de bovenste twee windingen van de veer op elkaar ligt. Nu moet het nog wel iets zakken, maar ja.
Nog 1 demper aan de achter kant te gaan. Kijk ik volgende week wel ff naar.
Nog 1 demper aan de achter kant te gaan. Kijk ik volgende week wel ff naar.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Misschien iemand een foto hoe zijn voor veer zit?

Hier lijken ze tegen elkaar te zitten. Moet ik op deze hoogte misschien de hulp veer er tussen uit halen?

Hier lijken ze tegen elkaar te zitten. Moet ik op deze hoogte misschien de hulp veer er tussen uit halen?
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Ik stuur je ff een PM met me nr dan maak ik een foto en dan APP ik hem naar je

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Alleen links achter nog even wisselen, en alles een beetje laten zakken.
Dan maar eens gaan meten hoe het staat.
Dan maar eens gaan meten hoe het staat.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Zo he, dat is behoorlijk wat negatief camber voor! Met welke waarden ben je van plan te rijden?
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb geen idee hoeveel hij nu heeft, maar wil denk iets boven de 2 gaan rijden.
Iemand trouwens een idee hoe je zelf op een makkelijke manier camber kan opmeten?
Iemand trouwens een idee hoe je zelf op een makkelijke manier camber kan opmeten?
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Op een foto is het altijd lastig inschatten, maar ik denk dat je nu ver onder de -2 zit.
Om camber op te meten gebruik in een appje om mijn iPhone: iAlign. Ik weet niet in hoeverre het betrouwbaar is, maar geeft in ieder geval een indicatie. Daarbij wel zorgen dat hij waterpas staat, maar dat spreekt natuurlijk voor zich.
Om camber op te meten gebruik in een appje om mijn iPhone: iAlign. Ik weet niet in hoeverre het betrouwbaar is, maar geeft in ieder geval een indicatie. Daarbij wel zorgen dat hij waterpas staat, maar dat spreekt natuurlijk voor zich.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ff snel opgezocht. Als ik het goed begrijp waterpas calibreren, en dan tegen het wiel houden.
Ga het gelijk ff proberen.
Ga het gelijk ff proberen.
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Klopt! Nogmaals: ik weet niet in hoeverre het betrouwbaar is, maar je hebt in ieder geval een indicatie. Succes!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat ik er zo op de gok uithaal is -2.2. Maar er zit een concaaf in mijnn velg dus krijg hem er niet lekker, en mijn waterpas is net een cm te lang.
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Maakt het idd lastig meten, probleem heb ik ook met mijn wielen. Maar -2,2 lijkt me een prima waarde!
Onze sponsors