Het heeft geen haast ,,,, maarre..
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=19370
Geer
Blue Chaser's Clubman need more low P262
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
vertel Geer, waarom gaat 'ie weg?
en wat komt er terug?
en wat komt er terug?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- maus105
- Bonkey
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klopt we rijden hem pas vanaf januari !!!
Maar we hebben wat plannen met ons huis en daar moet wat x-tra geld voor vrij komen ..
Dus Mini eruit en wat goedkoops terug , zodat we er wat aan over houden ..
Allemaal blabla en het doet er verder ook niet toe ..
Maar een ding is zeker EEN MINI GAAT ER TERUG KOMEN ..
Ik loop zowieso al heel lang met wat dingen in mijn hoofd om te knutselen aan de Mini en voor die dingen is deze Mini gewoon te mooi en te goed ..
BTW ik ga deze ook niet weggeven , anders blijven we hem gewoon rijden en zal er in de toekomst zowieso niet gemod worden ..
Dus we gaan gewoon zien hoe het loopt ..
Gr Geer
Maar we hebben wat plannen met ons huis en daar moet wat x-tra geld voor vrij komen ..
Dus Mini eruit en wat goedkoops terug , zodat we er wat aan over houden ..
Allemaal blabla en het doet er verder ook niet toe ..
Maar een ding is zeker EEN MINI GAAT ER TERUG KOMEN ..
Ik loop zowieso al heel lang met wat dingen in mijn hoofd om te knutselen aan de Mini en voor die dingen is deze Mini gewoon te mooi en te goed ..
BTW ik ga deze ook niet weggeven , anders blijven we hem gewoon rijden en zal er in de toekomst zowieso niet gemod worden ..
Dus we gaan gewoon zien hoe het loopt ..
Gr Geer
Laatst gewijzigd door Blue Chaser op 19 sep 2010, 01:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag de Mini weer eens goed onderhanden genomen en meteen wat nieuwe pica's gemaakt voor de verkoop ..

Gr. Geer

Gr. Geer
Laatst gewijzigd door Blue Chaser op 23 sep 2010, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
We zullen zien ..
Het heeft geen haast hoor , ik zit steeds te zuchten als ik zelf naar de foto's kijk
Gr Geer
Dat dacht ik bij de vorige ook Dick , al heeft deze een veel betere kilometerstand ...jbcola schreef:Die moet je zo kwijt zijn Geer!
We zullen zien ..
Het heeft geen haast hoor , ik zit steeds te zuchten als ik zelf naar de foto's kijk

Gr Geer
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jaja ik weet het hij staat te koop , maar heb wat spulletjes verkocht en ik vindt ze zo ''geil'' staan
Ik kon het gewoon niet laten , sorry JunkyXL
Dus als het goed is

Ik kon het gewoon niet laten , sorry JunkyXL

Dus als het goed is

Onze sponsors