Shag's Pure Silver R53
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou snap ik bijna alles wel maar waarom alles OEM willen hebben en dan besluiten een spoiler te spuiten? Dat is niet OEM.
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er goed uit Sjaak!
Steeds een stapje verder zo...
Steeds een stapje verder zo...
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks again mensen! Ben er blij mee
Heb 2 vragen, input welkom!
1) ik zoek een goede telefoonhouder voor m'n iPhone 4S (inclusief case!)Op de downtube heb ik al een parrot zitten dus dat is geen optie. Meen in het verleden gezien te hebben dat iemand zo'n tel. houder naast de toerenteller had zitten.. Iemand suggesties? Alles wat ik tegenkom is lomp/groot/lelijk.
2) op de site van rennline wil ik zo'n towhook bestellen, maar heb de keuze uit 65/30/76 mm.. Welke moet ik hebben voor de voorkant? Iemand een idee?

Heb 2 vragen, input welkom!
1) ik zoek een goede telefoonhouder voor m'n iPhone 4S (inclusief case!)Op de downtube heb ik al een parrot zitten dus dat is geen optie. Meen in het verleden gezien te hebben dat iemand zo'n tel. houder naast de toerenteller had zitten.. Iemand suggesties? Alles wat ik tegenkom is lomp/groot/lelijk.
2) op de site van rennline wil ik zo'n towhook bestellen, maar heb de keuze uit 65/30/76 mm.. Welke moet ik hebben voor de voorkant? Iemand een idee?
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb de renn line bij Klaas vandaan, bestel je deze heb je zo ie zo de juiste, zal hem anders morgen even opmeten voor je.
http://www.minispeed.nl/product.php?id= ... 35&model=1
http://www.minispeed.nl/product.php?id= ... 35&model=1
R53 MCS HB / Pepper White
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Erwinner
- Be Mini
Bericht
Martijn heeft me dat wel eens laten zien in mijn SYR-topicShag schreef:Graag, ben benieuwd Koen. Dank alvast.
Op de site van brodit vind ik 'm niet.. Wel eens voorbij zien komen inderdaad, dat ie naast de toerenteller zit.. Als iemand weet welke ik bedoel en een link heeft graag!
One life, live it!
Onze sponsors