Peter's Cooper S...laatste keer..:-(
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
De 5 duurt nog anderhalve week of zo helaas...
...en moet zeggen, die ONE rijdt op zich wel lekker. Top is minder snel, maar voor woon werk is dit best te doen :-)
ik laat vanavond mn meisje ff rondje sturen. Die vindt de S te nerveus.
wie weet kan ik er dan eindelijk bij haar een MINI door krijgen LOL
...en moet zeggen, die ONE rijdt op zich wel lekker. Top is minder snel, maar voor woon werk is dit best te doen :-)
ik laat vanavond mn meisje ff rondje sturen. Die vindt de S te nerveus.
wie weet kan ik er dan eindelijk bij haar een MINI door krijgen LOL
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hey, dat is een dikke kleur
Kom je daarmee 12 maart?
doen we meteen een duo shoot met je nieuwe kart

Kom je daarmee 12 maart?
doen we meteen een duo shoot met je nieuwe kart

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
holy grap,
lees het nu pas.. tjonge tjonge. het zit j n even niet mee.
maar zo'n blauwe staat je ook goed. sterkte met de mini en strekte met wachten voor DE 5.
lees het nu pas.. tjonge tjonge. het zit j n even niet mee.
maar zo'n blauwe staat je ook goed. sterkte met de mini en strekte met wachten voor DE 5.
GreyCooperS schreef:haha..ja, ik zat net te denken dat ik mijn onderschrift mss te veel heb waargemaakt![]()
Maar serieus, ik rijdt de auto altijd warm, trek niet fors op en schakel eerder te lui dan dat ik m doortrek...
...mag gewoon niet gebeuren lijkt me.
Maar goed, er zit garantie op en heb toestemming van de dealer om ermee te blijven rijden nadat het probleem geconstateerd werd...

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
hah..ja, hij laat het wel merken dat die het niet eens is met het verbreken van de verkering (mmh..doe maar ZIJ is het niet eens eigenlijk
)
Maar ja, net als bij vriendinnetjes....als ze na de break up vervelend blijven doen, heb je uiteindelijk toch de juiste keuze gemaakt

Maar ja, net als bij vriendinnetjes....als ze na de break up vervelend blijven doen, heb je uiteindelijk toch de juiste keuze gemaakt

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha, so true Peter!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
amen to that
Greetz BigD
GreyCooperS schreef:hah..ja, hij laat het wel merken dat die het niet eens is met het verbreken van de verkering (mmh..doe maar ZIJ is het niet eens eigenlijk)

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
jah..balen
en nu ook nog eens wachten op al die onnozele planningen van de dealer..
...5 staat in Den Haag, gaat op de trailer naar Rijwijk voor de aflever beurt, komt om de trailer weer terug naar Den Haag, gaat naar de schade afdeling voor de bumpers en dan naar de accessoire afdeling voor de lampen (waar ze wss de bumpers er weer afhalen) en dan uiteindelijk na 2,5 week bij mij voor de deur

en nu ook nog eens wachten op al die onnozele planningen van de dealer..
...5 staat in Den Haag, gaat op de trailer naar Rijwijk voor de aflever beurt, komt om de trailer weer terug naar Den Haag, gaat naar de schade afdeling voor de bumpers en dan naar de accessoire afdeling voor de lampen (waar ze wss de bumpers er weer afhalen) en dan uiteindelijk na 2,5 week bij mij voor de deur

Onze sponsors