Thnx jerroo.
Ik denk dat ik maar een tijdje op 't wintersetje moet gaan rijden de look van de auto iets moet matigen om minder op te vallen....
P5ycH0's R56 AB fJCW
- jerroo
- Be Mini
Bericht
graag gedaan, zie de blikken van die lui zelf ook regelmatig, ben verre van extreem qua set-up, dus zoeken ze je eruit, weet het bijna zeker. het uiterlijk van een noord afrikaan aannemen doet in onze regio ook wonderen, die gasten komen overal mee weg, als je ziet wat die onder een golf 4 schroeven, daar ben jij nog niets bij, vindt het lullig voor je, maar dit is nederland op z'n smalst, het weerhoudt mij ervan extreem te gaan , juist dit gezeik, laat maar.
P5ycH0 schreef:Thnx jerroo.
Ik denk dat ik maar een tijdje op 't wintersetje moet gaan rijden de look van de auto iets moet matigen om minder op te vallen....
graag gedaan, zie de blikken van die lui zelf ook regelmatig, ben verre van extreem qua set-up, dus zoeken ze je eruit, weet het bijna zeker. het uiterlijk van een noord afrikaan aannemen doet in onze regio ook wonderen, die gasten komen overal mee weg, als je ziet wat die onder een golf 4 schroeven, daar ben jij nog niets bij, vindt het lullig voor je, maar dit is nederland op z'n smalst, het weerhoudt mij ervan extreem te gaan , juist dit gezeik, laat maar.
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
So damn true..jerroo schreef:P5ycH0 schreef:Thnx jerroo.
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik was niet bang voor een boete Daiel die zou ik er voor over hebben, Dan zou ik er ook gewoon mee door rijden. Maar ik schrok me te pletter toen ze m'n kenteken in beslag wilden nemen. Ik had echt mazzel dat ik net aankwam waar mijn wintersetje opgeslagen ligt. Anders kon ik hem eerst nog eens laten afslepen 

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Maar dat zelfs de R112 icm 12mm spoorverbreders niet mag... pffff. Moet niet gekker worden. Zal tegen Ilse zeggen dat ze dan haar vrouwelijke charmes maar in de strijdt moet gooien.
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Spacer tot 3.2 mm op de R112 mag nog net heb ik berekend.
Ligt er net aan of het midden van je banden dan de 147cm +2% = 194.94 cm of minder uit elkaar staan.louisvdd76 schreef:Maar dat zelfs de R112 icm 12mm spoorverbreders niet mag... pffff. Moet niet gekker worden. Zal tegen Ilse zeggen dat ze dan haar vrouwelijke charmes maar in de strijdt moet gooien.
Spacer tot 3.2 mm op de R112 mag nog net heb ik berekend.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weet het niet zeker he maar wil alleen zeggen dat de waardes erg krap zijn. Je zou het voor de gein eens na moeten meten denk dat je net op of over de rand zitlouisvdd76 schreef:Maar dat zelfs de R112 icm 12mm spoorverbreders niet mag... pffff. Moet niet gekker worden. Zal tegen Ilse zeggen dat ze dan haar vrouwelijke charmes maar in de strijdt moet gooien.
Onze sponsors