Hoezo een R56 demper? Past toch niet? Accu zit in de weg maar dat zal je zelf ook wel weten.. ik ben benieuwd wat het gaat worden.. trouwens as donderdag met DF naar Zandvoort.. is die klaar genoeg?
Looking good Berthil! Ben benieuwd hoe het gaat klinken. Afgelopen zondag nog bij de ring geweest. Ze waren stevig aan het controleren. Iedereen met een sportuitlaat moest aan de kant om een meeting te laten doen. Als het niet te luid was mocht je door rijden. Zelfs bij 1 auto hebben ze de politie laten komen. Die wagen was pas echt verbouwd.
Ze controleren volgens mij alleen als het niet druk is....desalniettemin moet die blauwe snel weer rijden :D
Het OMP stuur zit er ook in. Het stuur is 7 cm diep en met de OMP naaf komt het stuur 5 cm meer naar binnen dan het originele stuur. Als dat nog niet ver genoeg is zijn er verlengingen beschikbaar in drie maten.
Het mooie van dit stuur is dat er ook meteen een toeterknop bij zit. Dat moet anders komt hij niet meer door de APK. Tevens is het mij gelukt om met weerstanden de boordcomputer voor de gek te houden zodat het airbag lampje uit blijft ondanks het feit dat de airbag er dus niet meer in zit. De airbag resetter kwam hierbij goed van pas. Wel steeds de plus pool los en wegduiken bij het op contact zetten voor het geval de passagiers airbag af gaat
blijf je in de blauwe toch dagelijks rijden, dus woon werk verkeer of ga je daarvoor de zwarte gebruiken?
Ik kan nl niet wachten tot hij weer op de parkeerplaats van Research staat en ik weer kan kwijlen van al dat moois.
Zal zeker eens een rondje om de auto maken.