Adriaan's R53 - update en ringtripjes
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar hoe ga je nou zorgen voor meer 'gurgle & pop' uit je uitlaat? Want hij moet meer knetteren!! 

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zoo gaaf dit stuur....Wat gaat er nu gebeuren met de stoelen, ga je die ook vervangen door de alcantara versie?

Zoo gaaf dit stuur....Wat gaat er nu gebeuren met de stoelen, ga je die ook vervangen door de alcantara versie?
- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Stoelen blijven gewoon origineel, of ik moet iets heel moois tegen komen javascript:emoticon(':lol:')
Zo lekker stofje he, heb jij toch ook?GreyCooperS schreef:![]()

Stoelen blijven gewoon origineel, of ik moet iets heel moois tegen komen javascript:emoticon(':lol:')

- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bevallen heel goed en ben er blij mee! Ik vind de r95 wel iets liever ogen dan dan r105, die waren ruiger! Maar dit is weer is wat anders
Over de banden ben ik ook erg te spreken, nu rij ik op falkens en dus non run flat en dat geeft pakken meer comfort en meer grip dan de dunlops.
Ha Peter!peter schreef:Hey Adriaan,
Hoe bevallen de R95's ten opzichte van je vorige wielen?!?
Groetjes,
Peter
Bevallen heel goed en ben er blij mee! Ik vind de r95 wel iets liever ogen dan dan r105, die waren ruiger! Maar dit is weer is wat anders

- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kleine update. De binnenste aandrijfashoes was gescheurd dus die moest vervangen worden. Hij moest nog 7000 km tot zn volgende beurt, maar dat heb ik maar gelijk laten doen. Verder was er niks aan de hand, dus hij kan er weer even tegenaan, wat een wereldkar
Nog een paar fototjes.

En weer in z'n hok:

Nog een paar fototjes.

En weer in z'n hok:

Onze sponsors