Damn, dat wordt echt een racmonster! Hoop dattie snel weer gaat rijden dan!!!

Ik heb juist de Cabrio gekocht zodat ik de Blauwe meer 'hardcore' kan maken. De Blauwe was al een tijdje geen pretje meer lang in te rijden voor medepassagiers en ik begon mezelf nu soms ook wat te ergeren (na 5 jaar ). Het onderstel gaat dus nog harder afgesteld worden, er komt meer herrie in in- en uitstappen gaat al een stuk moeilijkersukijohn schreef:blijf je in de blauwe toch dagelijks rijden, dus woon werk verkeer of ga je daarvoor de zwarte gebruiken?
Je weet maar nooit. Mocht iemand eens meerijden dan vind ik het een prettiger idee dat hij/zij wel een airbag voor zijn snufferd heeft. En omdat het controlelampje uit is zou deze nu ook als enigste moeten functioneren, de rest is er uit.peter schreef:Passagiersairbag!?! Wat weegt zo'n kreng wel niet?
Helm ligt inderdaad klaarjimmysx schreef:Zat er ook al een helm bij dat stuur Berthil???![]()
Je bedoelt; je begon je te ergeren aan het nog te comfortabel / niet-hardcore genoeg zijnde van je blauwe bom?Berthil schreef:... ik begon mezelf nu soms ook wat te ergeren (na 5 jaar ). Het onderstel gaat dus nog harder afgesteld worden, er komt meer herrie in in- en uitstappen gaat al een stuk moeilijker
Hmmmmsukijohn schreef:Ik wacht op een ritje van Berthil of Quattro in de Mini hahaha.
Koffie staat klaar.
Gebouw 8A.3.01
John P.
Onze sponsors