Adriaan's R53 - update en ringtripjes
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inderdaad wat onwijs jammer van een van mn favo MINI's hier op t forum.... als ik niet nog 4 jaar had moeten studeren was je em bij deze kwijt geweest...
Succes met de verkoop man!
Ik hoop dat er wat leuks van de zaak voor terug gaat komen...
Succes met de verkoop man!
Ik hoop dat er wat leuks van de zaak voor terug gaat komen...

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zonde man 
had ik maar geld om m te kopen

had ik maar geld om m te kopen

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht

Zonde dat deze mooie wagen weg gaat! nouja zo te zien heb je er veel plezier van beleefd en goeie herinneringen mee gemaakt!
succes met de verkoop!
haha Tijn! nee ik denk dat als je de auto koopt je het stuur er gratis bij krijgtTijntjuh schreef:Zonde dat deze weg gaat Adriaan!!
Maar kan het me voorstellen als je een auto van de zaak krijgt..
Kan je dat JCW stuur (met airbag) niet los verkopen?

Zonde dat deze mooie wagen weg gaat! nouja zo te zien heb je er veel plezier van beleefd en goeie herinneringen mee gemaakt!
succes met de verkoop!
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
[tegengeluid] Jeuj een nieuwe auto! Lekker uitzoeken en kijken wat wel en niet in je budget past, proefritten maken, 32 verschillende lijstjes met opties in de calculator en maar kijken wat nog net wel past. [/tegengeluid]
Natuurlijk is het jammer dat hij er uit gaat, maar het is niet allemaal treurig natuurlijk
Natuurlijk is het jammer dat hij er uit gaat, maar het is niet allemaal treurig natuurlijk

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zit te denken aan een Audi A1 S editionIvo schreef:Inderdaad jammer van die prachtige MINI, Adriaan...Hopelijk vindt ie een goed baasje en blijft ie binnen de club.
Is er nog een kans dat de auto van de zaak ook een MINI wordt? Of zoek je totaal iets anders?