Berthil, de Blauwe (Azzurra)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jul 2009, 23:16

@ Berthil, gelijk heb je, respect!!

marss
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 jul 2009, 20:18

Berthil schreef:
Berry M schreef:Hoort er niet iets van een 'strap' over die accubakdeksel heen, Berthil?
Geen strap, het deksel zit vast geklikt
Dat zou dan betekenen dat er bij mijn Cooper een aantal clipjes zijn afgebroken (Waarschijnlijk met dank aan een vorige eigenaar...), want mijn deksel ligt los. Bedankt voor de toelichting, Berthil. :D
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

06 jul 2009, 19:12

Heb ik toch niet voor niks de rolkooi er in zitten.
Ik heb er een steun voor de camera permanent op geschroeft.
Als het goed is is het zo een stukje minder zichtbaar voor de Ringcontroleurs dus hopelijk minder 'Bitte Kamera abbauen' :)

Afbeelding

Dit weekend ook nog even een stuk gereden in de Blauwe, dat was alweer een tijd geleden.
Wat een verschil met de Cabrio, totaal verschillende auto's ondanks het feit dat er op beide MINI staat.
De stuurbekrachtiging deed het trouwens niet meer. Er was een zekering doorgebrand maar de pomp deed het na wisselen nog niet. Toen even alles goed schoongemaakt bij de pomp en er een paar tikken op gegeven. Het was alweer een maand geleden dat er voor het laatst in gereden was, misschien zat de pomp gewoon vast. Gelukkig deed de stuurbekrachtiging het daarna weer.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jul 2009, 19:34

Dat ding snel irl weer eens bekijken, ben echt benieuwd hoe de blauwe er nu uitziet!!

marss
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jul 2009, 20:01

Gaaf man! Hopen dattie er niet af hoeft op de ring.

Over filmpkes gesproken, heb je nog bewegende beelden van de Vierlandenrit?

groetjes,
Peter
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jul 2009, 20:01

Is het probleem met de slippende koppeling ook weer opgelost?
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

06 jul 2009, 20:17

Vierlandenrit film is ingelezen maar bedienen van de afstandsbediening met handschoenen aan was niet zo'n succes. Er staan een paar stukjes helaas niet op (b.v. de snelweg) maar ik zal hem nog wel maken.

Over enkele weken in mijn vakantie gaat de Mini naar de Duitse monteur voor een nieuwe koppeling. Het was 30+ buiten en dan zet de koppeling zoveel uit door de warmte dat slippen (in de lagere versnellingen) geen probleem was. Op Silverstone slipte hij echter nog in de circuit ronde maar gek genoeg de hele rit naar de UK en weer terug niet. Ik vertrouw het niet dus kan ik er niet mee op de Ring gaan rijden. Maar komt dus weer goed :)

Tevens gaat er dan alles van de airco uit, de aluminium koelwaterradiator in, nieuwe multiriem-spanner er op met Powerflex rubbers, Samco koelwater slangen er in en de R56 Supersprint er op want daar moet een andere flens op gelast worden zodat deze op de katalysator past.
iDarkDesign
Transformer

06 jul 2009, 20:40

Dat wordt weer een lange dag sleutelen in de schuur! Ik ben echt heel jaloers op die rolkooi. Met zo'n ding wordt het pas ECHT serieus.

Vet kerel! Ben heel benieuwd en hoop dat ik nog eens een rondje mee mag!

iDD
jimmysx
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

06 jul 2009, 21:02

Die rolkooi cq camerastatief is briljant! Wat een bruut monster maak je er toch van zeg! Die wil ik echt wel eens even in het echt beseffen! :lol: :lol: :lol:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jul 2009, 01:20

WOW, werk aan de winkel dus!

Heel vet, dat wel! 8)

Succes alvast en ben benieuwd naar het resultaat :wink:
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jul 2009, 11:42

Ziet er goed uit! Ik neem 2-9 ook de GP maar mee naar Zolder, samen met de slicks van Beek anders hou ik je nooit bij.

Afbeelding
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jul 2009, 17:58

Bruut man , echt cool !!
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

08 jul 2009, 23:56

Vandaag even een testrun gemaakt met de Innovate LM.

Hier is de video te zien

Het begon jammer genoeg net te regenen toen ik de Autobahn opdraaide.
Alles werkt zoals het moet, hier en daar nog een paar dingetjes optimaliseren voordat het naar de Ring gaat.

Aan de AFR is te zien dat in de bovenste toerentallen de Mini iets te rijk loopt maar daaroor blijft de uitlaatgastemperatuur ook mooi binnen de perken. Inlaatluchttemperatuur is ook netjes met 20 graden buitentemperatuur. Volgende keer de toerentallen ook opnemen al zijn het er al aardig wat zo :)
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jul 2009, 00:08

Geinig filmpje met die meters (handig ter analyse) ...maar kun je die binnenspiegel niet ff weghalen .... IK ZIE NIETS!!! :mrgreen:

marss

Terug naar “Show your ride”