Sorry maar vind de zwarte kleur echt walgelijk op de rest van de auto. Hopen dat ze gauw weer de blauwe kap kunnen leveren. Vind juist de combinatie van blauwe dak op black eye purple zo mooi.
Ik houd niet van zwart, komt ook absoluut geen zwarte striping op de auto. Het striping plan gaat even in de koelkast voor een paar weken totdat de cabriokap weer geregeld is.
Heb al wel van Ida een kleurenstaaltje geleend en ben er eigenlijk wel uit qua kleur. (big secret )
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Ongelooflijk dat ze er de verkeerde kleur kap opzetten en het niet in de gaten hebben ! Ik moet zeggen dat zwart niet misstaat, maar de blauwe kap is veel origineler !
Zoals de meesten hier vind ik het ook zeker niet verkeerd staan, maar als je een blauwe kap bestelt moet er natuurlijk ook gewoon een blauwe komen . Blauw past inderdaad wel wat beter bij Black Eye Purple dan zwart. Misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat was eigenlijk de reden van de nieuwe kap?
Het enige dat aangepast wordt is het canvas, dus het mechaniek en de motor blijven gewoon dezelfde als eerst.
Blauwe en groene cabriokappen zijn gewoon berucht om hun extra slijtage. Er zijn er al veel vervangen bij diverse mensen. Slechte kwaliteit heet dat. Zwarte kappen zijn altijd veel sterker geweest. Om welke reden dan ook zit er verschil tussen blauw en zwart materiaal.
De kap vertoonde in sept 2008 (na 1maand rijden) al de beginnende sporen van slijtage. Toen stond ik al bij de dealer. Later zijn er weer foto's gemaakt en nu weer. De afstelling is zo goed als het gaat, daar is al veel eerder naar gekeken. Geen soelaas.
Rijdt altijd netjes de natte kap even droog voordat die opengaat (in tegenstelling tot mijn always open principes), maar hij kan er toch niet tegen. Ik begreep van een Amerikaanse site dat de latere kappen een iets ander materiaal zouden hebben, dus betere kwaliteit.
Heb er overigens alle begrip voor dat een fout onderdeel besteld wordt, het dealer magazijn zal dat niet zo snel opmerken. Echter de monteur die twee dagen naast mijn auto staat om het te monteren , moet op gegeven moment toch een helder moment krijgen dat het zo vreemd is dat de kleur afwijkt.
Dealer heeft z'n verontschuldigingen aangeboden en gaat dit gewoon weer oplossen. Van mij kost het wel weer extra tijd om de auto te brengen/halen etc. Heb er wel weer een sterk verhaal bij
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Dat zou je denken Marcel.
Maar soms heb ik het idee, dat monteurs alleen maar doen wat ze opgedragen krijgen.
En misschien wilde jij wel een zwarte kap, dus waarom vragen stellen toch?
Toch is er ook nog een man/vrouw die jouw auto in ontvangst heeft genomen, en 'm weer meegeeft.
Van die persoon mag je wel verwachten dat ze zelf nadenken.
Helaas, zijn het vaak niet van die autogekken of het interesseert ze geen bal.
Best jammer.
Maar ja voor hun is het werk, voor ons hobby gekte
Zwart misstaat zeker niet, maar vind de blauwe kap toch veel cleaner staan op je cabbie
Maakt het meer een geheel. Succes met de afhandeling. Wat een sukkels zeg