Wannahave's Cooper S....Kleine probleempjes bij 106.000 km
- Wannahave
- Be Mini
Bericht
Inderdaad JunkyXL zo kun je het ook zien. En de bandjes zijn ook binnen uit Zwitserland, morgen effe halen!! Nu nog tijd vinden om de boel te laten monteren. Woensdag of donderdag maar eens proberen een paar uurtjes vrij te maken, of daar wat werk te doen 

- maiky maik
- Be Mini
Bericht
Mijn bandenboer waarschuwde mij ook al. ik heb ze een maand of 1.5 geleden besteld.
Maar het is ook altijd zo, al valt er een volkje sneeuw en mensen raken in paniek.
HAHA, dat klopt.Wannahave schreef:Wij Nederlanders kopen waarschijnlijk te weinig banden in!!! Beetje sneeuw en gladheid, Zout weer bijna op en geen band meer te krijgen!!![]()
Mijn bandenboer waarschuwde mij ook al. ik heb ze een maand of 1.5 geleden besteld.
Maar het is ook altijd zo, al valt er een volkje sneeuw en mensen raken in paniek.
- Wannahave
- Be Mini
Bericht
Maar ben blij dat ik de beslissing heb genomen. Heb wel wat close calls gehad de afgelopen dagen, ook al deed ik nog zo voorzichtig!
Maar..... morgen kan ik ze halen, dus nog een paar dagen zonder. Medio volgende week krijg ik wat ruimte in mijn agenda en kan ik ze wel even laten monteren denk ik (als mijn baas niet weer van alles bedenkt
)
Inderdaad Maiky Maik niet te gelovenmaiky maik schreef:HAHA, dat klopt.Wannahave schreef:Wij Nederlanders kopen waarschijnlijk te weinig banden in!!! Beetje sneeuw en gladheid, Zout weer bijna op en geen band meer te krijgen!!![]()

- Wannahave
- Be Mini
Bericht
Vandaag tussen tussen het werk door even de bandjes opgehaald. Pirelli Sottozero 205/45 R17 W210 s2 in the house

Achter in de kofferbak:

Gereed voor transport:

Nu alleen nog even band op velg monteren!!

Volgende week banden even laten monteren en dan kunnen ze er onder. Op tijd voor de volgende ronde???
Gr
Jaap

Achter in de kofferbak:

Gereed voor transport:

Nu alleen nog even band op velg monteren!!

Volgende week banden even laten monteren en dan kunnen ze er onder. Op tijd voor de volgende ronde???

Gr
Jaap
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi dat het toch nog gelukt is met je banden! Mijn setje gaat er morgen onder.
Weet je toevallig wat je nieuwe velgen wegen per stuk, zou er verschil zijn met een origineel?
Weet je toevallig wat je nieuwe velgen wegen per stuk, zou er verschil zijn met een origineel?