Ok mooie plannen trouwens beste lijst ben benieuwdTimini schreef:Hey Casper, Ik heb al een setje van 4 gekocht.Casper schreef:Ik heb nog wel 2 nieuwe spacers voor je voor een mooie prijs
Mini Cooper S Tim
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Mini Cooper S Tim

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Timini
- Be Mini
Bericht
Als ik weet hoe laat je bij Roy bent de 29e kom ik wel ff buurten. Direct ff het racemonster van Roy bekijken.
Dat lijstje is al bijna af, alleen de schroefset nog.Casper schreef:
Ok mooie plannen trouwens beste lijst ben benieuwd

Als ik weet hoe laat je bij Roy bent de 29e kom ik wel ff buurten. Direct ff het racemonster van Roy bekijken.

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

Vroeg in de ochtend wil weer voor de spits thuis zijn zal tussen 9 en 10 zijnTimini schreef:Dat lijstje is al bijna af, alleen de schroefset nog.Casper schreef:
Ok mooie plannen trouwens beste lijst ben benieuwd![]()

- Ivo
- Volledig MINI minded!
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed om te zien dat er genoten wordt van de MINI! Met elke upgrade wordt ie weer een stukje beter 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
schroefset zul je plezier van hebben 8-) en het staat ook gruwelijk mooi iets lager
- Timini
- Be Mini
Bericht
Re: Mini Cooper S Tim: Schroefset
Afgelopen vrijdag de MINI weer opgehaald nadat de schroefset geplaatst was. Op het eerste oog zag het er super uit, hij had hem wat lager gezet dan afgesproken maar zag er goed uit. Nu dan even meegereden en het verschil is duidelijk merkbaar: hij is wat minder stug maar gaat wel harder door de bocht!
Het enige waar ik niet aan kan wennen is de rijhoogte. Ik kom via geen enkele manier mn woonwijk in zonder met de bumper aan de grond te zitten. Of ik nu rustig rij of schuin de drempel op het blijft schuren. Dit heb ik er niet voorover dus hij moet van de week maar weer een cm omhoog.
En dan het geouwehoer met het uilijnen. Heb al een aantal keer gehad dat als de auto uitgelijnd was het stuur scheef stond, zo nu weer opnieuw.
En dan maar blijven zeggen dat ie rechtstaat maar hij gaat hem nu wel handmatig aanpassen.
Volgens mij heb ik nu ook het bekende probleempje met de aandrijfassen bij verlaging. Bij flink gas geven, volgas boven 4000 toeren en bij volgas om in te halen op de snelweg trilt ie aardig. Hopen dat dit weer wat minder is als ie iets hoger staat.
De looks zijn wel goed!

En zoveel ruimte is er nog over:

Het enige waar ik niet aan kan wennen is de rijhoogte. Ik kom via geen enkele manier mn woonwijk in zonder met de bumper aan de grond te zitten. Of ik nu rustig rij of schuin de drempel op het blijft schuren. Dit heb ik er niet voorover dus hij moet van de week maar weer een cm omhoog.

En dan het geouwehoer met het uilijnen. Heb al een aantal keer gehad dat als de auto uitgelijnd was het stuur scheef stond, zo nu weer opnieuw.

Volgens mij heb ik nu ook het bekende probleempje met de aandrijfassen bij verlaging. Bij flink gas geven, volgas boven 4000 toeren en bij volgas om in te halen op de snelweg trilt ie aardig. Hopen dat dit weer wat minder is als ie iets hoger staat.
De looks zijn wel goed!

En zoveel ruimte is er nog over:

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tja, snap wat je bedoelt met de rijhoogte en drempels en al die andere ondingen...1 a 2 cm hoger scheelt enorm dan!
Looks zijn belangrijk, maar normaal kunnen rijden zonder telkens schurende geluiden te hoeven horen ook!
Tenminste bij mij wel!

Looks zijn belangrijk, maar normaal kunnen rijden zonder telkens schurende geluiden te hoeven horen ook!
Tenminste bij mij wel!

- Hayward
- Mod virus alert!
Bericht
Ziet er
uit Tim.
Ben wel benieuwd naar het verschil in rijden tussen verlagen met veren en met een schroefset. Misschien 3 nov.

Ben wel benieuwd naar het verschil in rijden tussen verlagen met veren en met een schroefset. Misschien 3 nov.

- Timini
- Be Mini
Bericht
Ik vind het gebruiksgemak idd ook belangrijk. Hopen dat die ene cm verschil maakt!ajede schreef:Tja, snap wat je bedoelt met de rijhoogte en drempels en al die andere ondingen...1 a 2 cm hoger scheelt enorm dan!
Tenminste bij mij wel!
Het verschil is toch wel erg merkbaar. Ik heb het idee dat ie kleine hobbeltjes toch wat meer glad strijkt en dat je toch wat meer grip hebt in de bochten en ook met het uitkomen ervan! 3 november ben ik er bij!Hayward schreef:Ziet eruit Tim.

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor het trillen dRaagarmspacers of omhoog schroeven. Staat er wel mooi bij nu
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Nou voor mij ook aardige info Tim. Zodra ik mijn mini terug heb ga ik namelijk bij Reinout ook mijn schroefset erop laten monteren maar moet wel mijn Garage in en uit 

Respect 2 All 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
staat wel erg dik zo!
Ik zou eerst die hele lip eronder weghalen want natuurlijk schuurt die
dan kijken of die nog schuurt en dan keuze maken omhoog of zo laten.
Stuur schuin na uitlijnen mag niet gebeuren en ligt aan de uitlijner.

- marinusrules
- Be Mini
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Nou die slijt er van zelf wel af Speedyspeedy schreef:staat wel erg dik zo!

Respect 2 All 

Onze sponsors