Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 46 Blue R56

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Marcel Always Open
Cabrio-King

Re: Erwin CS Mini Cooper S

17 okt 2013, 03:41

op je optielijst staat ASC+T echter op je knoppenbalk zie ik volgens mij een DSC knop.
Als je ASC+T hebt, heb je ook een ASC+T knop. Dat zijn de opties die niemand achteraf nog inbouwt. Laat ze eens kijken (op de brug) of de auto ook de optie sperdifferentieel heeft.
Daarnaast de reeds genoemde onderwerpen van interieur en exterieur. Ik vroeg mij af of er wel iets facelift op deze auto zit (afgezien van het VIN nummer).

Ik stel voor dat we een paar clubmini's naast die van jou zetten, zodat je precies kunt vergelijken met een facelift en een prefacelift R53.

Succes met de afwikkeling
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Erwin CS
Be Mini
Be Mini

17 okt 2013, 07:00

Marcel Always Open schreef:op je optielijst staat ASC+T echter op je knoppenbalk zie ik volgens mij een DSC knop.
Als je ASC+T hebt, heb je ook een ASC+T knop. Dat zijn de opties die niemand achteraf nog inbouwt. Laat ze eens kijken (op de brug) of de auto ook de optie sperdifferentieel heeft.
Daarnaast de reeds genoemde onderwerpen van interieur en exterieur. Ik vroeg mij af of er wel iets facelift op deze auto zit (afgezien van het VIN nummer).

Ik stel voor dat we een paar clubmini's naast die van jou zetten, zodat je precies kunt vergelijken met een facelift en een prefacelift R53.

Succes met de afwikkeling
Hi Marcel,

Bedankt voor je info en ik zie wel of ik wel tijd heb om op een meeting kom want meestal is mijn agende aardig gevuld in het weekend ivm mijn werkzaamheden :wink:

Gr.Erwin
Respect 2 All :-))
speedy
NMC Legend
NMC Legend

18 okt 2013, 08:06

is er al iets bekend?
Afbeelding
Erwin CS
Be Mini
Be Mini

18 okt 2013, 08:18

Hallo,

Heel toevallig belde gisteren van der Ven op en de Mini staat nog bij Smudde. De hele computer is defect dus ze hadden al een schade post van +/-2500,00 eur. Ze gaan daar ook wederom alles nalopen tot met de banden vul spuitbus aan toe tot nieuwe matten. Ik kan hem ophalen as Donderdag want ze hebben de computer moeten bestellen.

Gr. Erwin
speedy
NMC Legend
NMC Legend

18 okt 2013, 08:21

bij deze dus al goed dat er oplettende kijkers waren!
wanneer gaan we uit eten :-P ?
waarom destijds de andere mini cooper s weg gedaan eigenlijk? of heb je dit al verteld.
Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 okt 2013, 08:38

De computer is defect?
Ik vermoed dat de computer is vrijgeschakeld, dan wordt die door BMW als kapot gezien. Heb dit al eerder meegemaakt bij de dealert...
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
speedy
NMC Legend
NMC Legend

18 okt 2013, 08:44

wat houd dat precies in ?
Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 okt 2013, 08:48

Dan heb je geen startblokkering meer, kan je de auto starten zonder sleutel enzo...

Met een beetje geluk krijgt hij nu dus een facelift computer :P Want dat gaat op chassisnummer
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
Erwin CS
Be Mini
Be Mini

18 okt 2013, 10:49

BMX schreef:Dan heb je geen startblokkering meer, kan je de auto starten zonder sleutel enzo...

Met een beetje geluk krijgt hij nu dus een facelift computer :P Want dat gaat op chassisnummer
Nou dat is mooi :)) Ik ben benieuwd....Als iemand nog een leuke set 18 inch zwarte velgen heeft voor een leuk bedrag...laat het me even weten :dansen eventueel met inruil van mijn 17 inch Spoke velgen SOS
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 okt 2013, 10:55

boris_brznjef schreef:
BMX schreef:Dan heb je geen startblokkering meer, kan je de auto starten zonder sleutel enzo...

Ook nieuwe sleutels dan toch?
Dat word nog een spannende!
Straks wordt er een ECU bestelt op chassisnummer, blijken de sleutels niet te werken!
Wat voor een sleutel heb je nu eigenlijk? 2 of 3 knoppen??
Erwin CS
Be Mini
Be Mini

18 okt 2013, 11:31

Volgens mij 3 knoppen maar heb allebei de sleutels meegegeven :mrgreen:
Erwin CS
Be Mini
Be Mini

23 okt 2013, 17:30

Vandaag een telefoontje gekregen van de autobedrijf v/d Ven. De Mini Cooper S staat nog steeds bij de BMW Smudde. De computer is nog niet binnen uit Duitsland en staat nog in Backorder :evil: :evil: :'( :'( ...Mijn afspraak met Reinout moeten verzetten ivm verlagen/monteren en de velgen die ik heel graag had willen hebben met een mooie deal moet ik ook cancellen...Maarja het is niet anders :cry: :cry:

Gr. Erwin

ps. Het belangrijkste is dat het allemaal goed komt :))
Marcel Always Open
Cabrio-King

23 okt 2013, 21:46

heb je rechtstreeks contact met Smudde of gaat alles via v/d Ven?

Heeft Smudde ook gecontroleerd of de auto wel legitiem is (er zijn wel meerdere plaatsen waar het chassisnummer is te vinden)? Als de auto een samensmelting blijkt te zijn van twee minis , wordt je probleem dan wel opgelost met een andere computer te monteren?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Erwin CS
Be Mini
Be Mini

23 okt 2013, 22:09

Nou dat hebben ze zeker gecheckt....dus nu maar even afwachten :roll:

Terug naar “Show your ride”