Onze R55 -> weer wat gedaan
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Verkoop die bumpert effe aan rietje joh. Heb jij meer knaken voor dikke wheels.. 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- wernerisabelle
- Be Mini
Bericht
Zaterdag gaan we de ramen eens voorzien van een donker tintje.
de achterdeuren zullen de donkerste tint krijgen en de zijramen wat lichter.
Ook laat ik de voorste ramen voorzien van een laagje.
Al is het alleen maar voor de veiligheid.
Verder van Daiel de spullen binnen gekregen, super snel geregeld!
Dus ik hoop dat we na de ramen ook meteen de donkere NL stickers op de kentekenplaat
en de zwarte beltline kunnen plakken.
Ik twijfel nog of ik ook mijn 3e remlicht van een laagje ga voorzien. Net als de reflectors achterop.
Morgen foto's.....
Wielen staan in bestelling, die hoop ik ook zsm te monteren....
de achterdeuren zullen de donkerste tint krijgen en de zijramen wat lichter.
Ook laat ik de voorste ramen voorzien van een laagje.
Al is het alleen maar voor de veiligheid.
Verder van Daiel de spullen binnen gekregen, super snel geregeld!
Dus ik hoop dat we na de ramen ook meteen de donkere NL stickers op de kentekenplaat
en de zwarte beltline kunnen plakken.
Ik twijfel nog of ik ook mijn 3e remlicht van een laagje ga voorzien. Net als de reflectors achterop.
Morgen foto's.....
Wielen staan in bestelling, die hoop ik ook zsm te monteren....
Gr Werner
- wernerisabelle
- Be Mini
Bericht
zo vandaag eea geplakt:
-De achterdeuren: 5% lichtdoorlatendheid
-De achterramen: 35% lichtdoorlatendheid
-de voordeuren: 70% lichtdoorlatendheid
-Mini logo van de achterdeur
-Witte kappen op de DL's ( maar denk dat ze door zwarte vervangen moeten worden)
-De achterlichten beplakt
-Het 3e remlicht beplakt
-Zijknippers geplakt
-De reflectoren beplakt
-Carbonlogo def geplakt
-Carbon interieurdelen geplakt
-Speedy mod geplakt
- beltline.... geen zin meer
plaatjes:

De velgen zijn besteld, die verwacht ik binnen twee weken onder de auto en daarna dan toch echt een keer de achterbumper en koplampringen spuiten en de L+R uitlaat laten maken.
-De achterdeuren: 5% lichtdoorlatendheid
-De achterramen: 35% lichtdoorlatendheid
-de voordeuren: 70% lichtdoorlatendheid
-Mini logo van de achterdeur
-Witte kappen op de DL's ( maar denk dat ze door zwarte vervangen moeten worden)
-De achterlichten beplakt
-Het 3e remlicht beplakt
-Zijknippers geplakt
-De reflectoren beplakt
-Carbonlogo def geplakt
-Carbon interieurdelen geplakt
-Speedy mod geplakt
- beltline.... geen zin meer

plaatjes:

De velgen zijn besteld, die verwacht ik binnen twee weken onder de auto en daarna dan toch echt een keer de achterbumper en koplampringen spuiten en de L+R uitlaat laten maken.
Gr Werner
- wernerisabelle
- Be Mini
Bericht
van Ian zijn ex K&N filter over kunnen nemen.
Omdat ik toch nog een cleansetje had staan, heb ik um eerst hellemaal schoongemaakt en opnieuw in de olie gezet.
Vandaag met die snijdende wind gemonteerd.
Proefrijden had ik geen zijn meer in
org filter:

K&N:

nu op naar de volgende mods......
Omdat ik toch nog een cleansetje had staan, heb ik um eerst hellemaal schoongemaakt en opnieuw in de olie gezet.
Vandaag met die snijdende wind gemonteerd.
Proefrijden had ik geen zijn meer in

org filter:

K&N:

nu op naar de volgende mods......
Gr Werner
- wernerisabelle
- Be Mini
Bericht
Zaterdag gaat het gebeuren!!
Dan gaan de sneeuwschoenen weer in de opslag en komen de nieuwe zomerschoenen onder de auto.
Ik kan niet wachten........
Dan gaan de sneeuwschoenen weer in de opslag en komen de nieuwe zomerschoenen onder de auto.
Ik kan niet wachten........
Gr Werner
- wernerisabelle
- Be Mini
Bericht
Velgen liggen nog in Duitsland...
Ivm goede vrijdag zijn ze niet verstuurd
Volgende week maar weer een poging.....
Ivm goede vrijdag zijn ze niet verstuurd

Volgende week maar weer een poging.....
Gr Werner
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lekker dan... Zit je ons eerst een beetje lekker te maken en nou dit...
MINI Dubman '07 PureSilver

- wernerisabelle
- Be Mini
Bericht
Je moet eens weten hoe ik baal....
Gelukkig sneeuwd het, een beetje pleister op de wonde...
Gelukkig sneeuwd het, een beetje pleister op de wonde...
Gr Werner
- wernerisabelle
- Be Mini
Onze sponsors