Jefkeuh's Coupé SD ... Update + nieuwe foto's August '14 p18
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Juist nog aant twijfelen om de zwarte Mini covers er over te zetten, maar dan gaan het effect wat verloren denk ik
Thanks! Vind ze zelf ook super staanIan schreef:Ik dacht altijd dat ik niet zo'n fan was van DL's, maar bij jouw coupé staan ze super

Juist nog aant twijfelen om de zwarte Mini covers er over te zetten, maar dan gaan het effect wat verloren denk ik

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Hoe bedoel je? :Snielz schreef:fijne mod om mensen te laten weten dat je er ook nog bent.![]()
Thanks Louis!louisvdd76 schreef:Staat mooi bij deze!

- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Jefkeuh's Coupé SD .... Nieuwe mod's! Pag 16
Zo, dat is alweer een tijdje geleden, en hier ben ik weer met een nieuwe en aangepaste mod!
Heb vorige week al de koplampringen, grill-omlijsting Midnight Black laten spuiten mij een plaatselijk carrosserie, en ik moet zeggen: Het is PERFECT! De kleur matched echt 100%, en ik ben dus super tevreden!
De verstralers zijn er momenteel eventjes af, aangezien ik volgende week de auto een serieus onder handen ga nemen, en dat werk wat handiger vooraan aan de grill
Daarna komen ze er weer op!
Tevens bij Greg een JCW stuurtje besteld en opgehaald in Alcantare/Leder trim, en wat een fantastisch stuur is dar! Je hebt precies meer gevoel met de auto, en het ligt zo fantastisch in je hand. Gewoon een TopMod!
en effe gezegt zijnde, het staat ook gewoon nét effe dat stoerder in de auto

Heb vorige week al de koplampringen, grill-omlijsting Midnight Black laten spuiten mij een plaatselijk carrosserie, en ik moet zeggen: Het is PERFECT! De kleur matched echt 100%, en ik ben dus super tevreden!

De verstralers zijn er momenteel eventjes af, aangezien ik volgende week de auto een serieus onder handen ga nemen, en dat werk wat handiger vooraan aan de grill

Tevens bij Greg een JCW stuurtje besteld en opgehaald in Alcantare/Leder trim, en wat een fantastisch stuur is dar! Je hebt precies meer gevoel met de auto, en het ligt zo fantastisch in je hand. Gewoon een TopMod!

Yes, This is a cult!..... #ThirtySecondsToMars
This is War Tour @ Lotto Arena November 2011 -> Check!
Love Lust Faith + Dreams Tour @ Lotto Arena November 2013 -> Check!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Mooi hoor dikke coupe geworden hoor kom je eerdaags ook naar een meet wil hem wel eens irl zien altijd leuk een andere coupe te zien. En mooie mod he zo'n stuur. Je hebt een iets andere dan ik maar vind hem super 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Geen idee of ik eens een Meet ga doen, is meestal nogal ver en moeilijk voor me
Stuur is inderdaad echt fantastisch
Alcantara slijt misschien sneller dan leer, maar ik vind het wel vetter en het past bij men schakelpook en handrempook 

Stuur is inderdaad echt fantastisch

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Re: Jefkeuh's Coupé SD ... Chrome gespoten en nieuwe mod! Pa
Denk dat de rit van 1 september voor jou dichterbij is dan voor mij. 

- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
mooi stuur hoor. Dat voelt geweldig..... zit zelf ook te twijfelen.....
The Member Formely Known As KSTJA0

- speedy
- NMC Legend
Bericht
stuur is top ! vind ik echt een top mod .
dl's er af gehaald ?
dl's er af gehaald ?
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Het is een hoop geld, maar ik heb er nog geen moment spijt van gehad! Het voelt gewoon zo prettig aan, dat het haast leuk wordt xD
Niet twijfelen en gewoon bestellenTomTom schreef:mooi stuur hoor. Dat voelt geweldig..... zit zelf ook te twijfelen.....

Het is een hoop geld, maar ik heb er nog geen moment spijt van gehad! Het voelt gewoon zo prettig aan, dat het haast leuk wordt xD
- speedy
- NMC Legend
Bericht
die 350/375 euro heb je er graag voor over kan ik je vertellen!! geniet elke dag weer van mijn stuurtje.
Onze sponsors