Dempers van milltek passen er ook wel boven denk.accu moet ook blijven waar hij nu zit.wall-e schreef:Accu een etage hoger, einddempers eraf en eronder hangen werner
Lekker bezig roy, ben stiekem al aan het kijken voor een r53 s achterbumper
Spenki projectje OneS120KW nw pics Uitlaat 90mm
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan wel wat warmte minder goed kwijt dan.

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Hmm milltek is idd wel iets compacter dan standaard, maar of het past, eigenlijk ff meten vanaf waar de diff omhoog loopt.werner schreef:Dempers van milltek passen er ook wel boven denk.accu moet ook blijven waar hij nu zit.wall-e schreef:Accu een etage hoger, einddempers eraf en eronder hangen werner
Lekker bezig roy, ben stiekem al aan het kijken voor een r53 s achterbumper
Kan wel wat warmte minder goed kwijt dan.
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Omdat de spuiter nog geen tijd heeft om de rest van de spullen te spuiten deze week heb ik
maar besloten om de Mini eerst even Keuringsklaar te maken voor de RDW a.s. vrijdag.
Dus orig uitlaat en ff orig bumper voor en achter en wat beschadigde spatbordranden enz gemonteerd.
Op de foto"s ziet er er dus nog heel anders uit dan ie straks gaat worden maar ik zet hem eerst op kenteken.

maar besloten om de Mini eerst even Keuringsklaar te maken voor de RDW a.s. vrijdag.
Dus orig uitlaat en ff orig bumper voor en achter en wat beschadigde spatbordranden enz gemonteerd.
Op de foto"s ziet er er dus nog heel anders uit dan ie straks gaat worden maar ik zet hem eerst op kenteken.

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- spenki
- Sponsor