ASE GP001
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Locatie: Molenhoek
- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
Re: ASE GP001
doe dan minimaal 5-punts tegen submarinen
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Brightness
- NMC Legend
- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
Re: ASE GP001

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
- Locatie: Odijk
Bericht
Re: ASE GP001
Goed bezig. Ziet er netjes uit en wij zien de kleine foutjes echt niet als je (hard) langsrijdt. Kan me niet voorstellen dat je klaar bent

- marinusrules
- Be Mini
- Locatie: dodewaard
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
Bericht
Re: ASE GP001
Goed bezig.. Volgens mij ben ik de enige die geen Cobra's onder de auto heeft. Zondag onder de auto? 


- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Enschede
Bericht
Moet dat dan?:p
Wij zijn toch ook tevreden met D2/BC ?!:D
Re: ASE GP001
Raymond schreef:Goed bezig.. Volgens mij ben ik de enige die geen Cobra's onder de auto heeft. Zondag onder de auto?
Moet dat dan?:p
Wij zijn toch ook tevreden met D2/BC ?!:D
- marinusrules
- Be Mini
- Locatie: dodewaard
Bericht
Re: ASE GP001
Als het meezit zaterdag avond al..Raymond schreef:Goed bezig.. Volgens mij ben ik de enige die geen Cobra's onder de auto heeft. Zondag onder de auto?

- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
- marinusrules
- Be Mini
- Locatie: dodewaard
Bericht
ASE GP001
Zo, hier maar weer eens even afstoffen.. De afgelopen weken weer wat kleine dingetje vervangen/aangepast.
De EVO R set weer compleet gemaakt met de camberplates voor de R53. De MINI opnieuw uit laten lijnen en het camber rondom laten instellen op -2 graden negatief.
12 juli een dagje naar de Ring geweest. Helaas geen ronden op de Nordschleife gereden maar wel een een heerlijk tripje door de Eiffel om de nieuwe mods is goed te testen. De laatste 2e mods (Cobra EVO R schroefset en 16" OZ ultrallegera's) zijn wel echt de beste tot nu toe. De MINI stuur heel direct en licht super strak op de weg.
Op de terugweg vanaf de ring helaas wat kleine problemen. Na een aantal snelweg kilometers begon de MINI te stotteren en licht in te houden. Dit was gelukkig opgelost na het vervangen van de bougies, bougie kabels, bobine en intercooler rubbers. Ook maar meteen de gasklep schoongemaakt nu we toch bezig waren.
Afgelopen maandag naar Enschede geweest voor nog wat werkzaamheden. Verse olie, olie filter en interieur filter. Afgelopen winter de oem katalysator pas gemaakt op het 4-1 spruitstuk maar ik vond hierna het uitlaat geluid toch wat tegen vallen. Nog een tijdje zonder middendemper gereden maar dat was ook niet zo'n succes dus dit is nu de setup geworden: Meganracing 4-1 spruitstuk, Magnaflow 200cells katalysator, Simons middendemper en een r56 einddemper. Ik vind het geluid zo top. Bijna niet aanwezig beneden de 3000 toeren en bij het intrappen van het gaspedaal een mooie donkere sound.
Maandag 31 augustus nog even naar Beek om te rollen. Tijdens het tunen vorig jaar kwamen we niet verder dan 218pk omdat de boost van de compressor wat laag was. Ook de r56 uitlaat lijn met de-cat hielp niet mee voor het vermogen. Na het vervangen van de intercooler rubbers en het plaatsen de Katalysator moet dit opgelost zijn dus maar is kijken wat hij nu gaat doen. Hij voelt in ieder geval al een stuk sneller aan..

De EVO R set weer compleet gemaakt met de camberplates voor de R53. De MINI opnieuw uit laten lijnen en het camber rondom laten instellen op -2 graden negatief.
12 juli een dagje naar de Ring geweest. Helaas geen ronden op de Nordschleife gereden maar wel een een heerlijk tripje door de Eiffel om de nieuwe mods is goed te testen. De laatste 2e mods (Cobra EVO R schroefset en 16" OZ ultrallegera's) zijn wel echt de beste tot nu toe. De MINI stuur heel direct en licht super strak op de weg.
Op de terugweg vanaf de ring helaas wat kleine problemen. Na een aantal snelweg kilometers begon de MINI te stotteren en licht in te houden. Dit was gelukkig opgelost na het vervangen van de bougies, bougie kabels, bobine en intercooler rubbers. Ook maar meteen de gasklep schoongemaakt nu we toch bezig waren.
Afgelopen maandag naar Enschede geweest voor nog wat werkzaamheden. Verse olie, olie filter en interieur filter. Afgelopen winter de oem katalysator pas gemaakt op het 4-1 spruitstuk maar ik vond hierna het uitlaat geluid toch wat tegen vallen. Nog een tijdje zonder middendemper gereden maar dat was ook niet zo'n succes dus dit is nu de setup geworden: Meganracing 4-1 spruitstuk, Magnaflow 200cells katalysator, Simons middendemper en een r56 einddemper. Ik vind het geluid zo top. Bijna niet aanwezig beneden de 3000 toeren en bij het intrappen van het gaspedaal een mooie donkere sound.

Maandag 31 augustus nog even naar Beek om te rollen. Tijdens het tunen vorig jaar kwamen we niet verder dan 218pk omdat de boost van de compressor wat laag was. Ook de r56 uitlaat lijn met de-cat hielp niet mee voor het vermogen. Na het vervangen van de intercooler rubbers en het plaatsen de Katalysator moet dit opgelost zijn dus maar is kijken wat hij nu gaat doen. Hij voelt in ieder geval al een stuk sneller aan..

- Gp0029
- Mod virus alert!
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Bree
Bericht
Re: ASE GP001
Is -2 camber achter niet wat teveel? Ik ben achter van +- -2 naar -1 gegaan en het rijdt véél beter. Kont is veel losser!
Hoe doet die oliekoeler het?
Hoe doet die oliekoeler het?
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen