Shag's JCW GP #1244
- koosie
- Volledig MINI minded!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Koosie zeker! JCW broeder!
Re: Shag's JCW GP #1244
Ben er vrij zeker van dat dit er ook in die van jou al in zit Niek! Enige wat je nog nodig hebt zijn de draadjes. Kunt het overigens eenvoudig nakijken door ff aan de achterkant van de sidemarker (dus in je wielkuip) te koekeloeren.. ik zeg aansluiten die hap!Niekcarfreak schreef:Ik heb er ook al eens aan gedacht om de side markers bij mijn GP te laten branden. Als ik het goed begrijp zitten er al lampjes en fittingen in? Of heb jij geluk gehad?![]()

@ Koosie zeker! JCW broeder!

- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Prachtige 1244!
Te gek, die sidemarkers....vrouw lief vindt het niks, ikke wel
Te gek, die sidemarkers....vrouw lief vindt het niks, ikke wel

F56S JCW PRO LCI
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks ITSU! Gewoon ook aansluiten, misschien dat je vrouw overstag gaat als ze het eenmaal in het echt ziet
Kan kloppen, je moet ff de fitting eruit trekken, die zit in het buisje van de sidemarker geschoven wat de boel daar dichtmaakt. Als het niet dicht is zou je een opening hebben naar de sidemarker waar je dan je vinger in zou moeten kunnen steken.Niekcarfreak schreef:Ik dacht dat alles daar dicht is maar zal nog eens kijken.
Thanks ITSU! Gewoon ook aansluiten, misschien dat je vrouw overstag gaat als ze het eenmaal in het echt ziet

- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eigenlijk geen idee hoe eea werk...alle zijdelen vervangen of alleen de markers erin 'maken'...moet me er even in verdiepenShag schreef:Kan kloppen, je moet ff de fitting eruit trekken, die zit in het buisje van de sidemarker geschoven wat de boel daar dichtmaakt. Als het niet dicht is zou je een opening hebben naar de sidemarker waar je dan je vinger in zou moeten kunnen steken.Niekcarfreak schreef:Ik dacht dat alles daar dicht is maar zal nog eens kijken.

F56S JCW PRO LCI
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hee Sjaak, ik las dat jij een hoop spul mbt aansluiting sidemarkers overhield dus even een vraagje omdat ik ze ook wil aansluiten.
Heb op de GP vgl mij alleen de 4 stekkers 61138365340 nodig en de draadjes met stekkers 61130005199 ?
zitten die stekkers al aan de draadjes en zijn ze lang genoeg om naar de verlichting te trekken of hoe moet ik dat zien ?
Heb op de GP vgl mij alleen de 4 stekkers 61138365340 nodig en de draadjes met stekkers 61130005199 ?
zitten die stekkers al aan de draadjes en zijn ze lang genoeg om naar de verlichting te trekken of hoe moet ik dat zien ?
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zwaai anders effe langs bij mij Che. Op mijn GP zitten er draadjes naar de sidemarkers
- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Ik kan switchen tussen stadslicht en sidemarker door het stekkertje te wisselen. Voor de APK is het handiger een extra stekkertje aan te knijpen.

- koosie
- Volledig MINI minded!
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Shag's JCW GP #1244 - een kleintje! p.16
Vette shizzle !! Waar krijg je die miniatuurtjes ?!
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik dacht even ergens anders aan bij de topictitel 

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hehe
Deze uit Engeland gehaald. Zover ik weet niet meer nieuw te krijgen helaas.

Deze uit Engeland gehaald. Zover ik weet niet meer nieuw te krijgen helaas.
Onze sponsors