Ah ik heb maar gedaan wat op de bus stondcoendek schreef:primer is niet echt nodig als je een goede metaal ontvetter gebruikt...
cheers
Jurgens topic - Einding project
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
zoals? Als het op je schijven terecht komt rem je het er wel weer af!smetje schreef:als je dat spuit spuit je dan geen dingen per toeval mee die eigenlijk niet gespoten mogen zijn?
bij mijn vorige mini heb ik ook caliper verf gebruikt dacht ik maar deze was met de borstel aan te brengen en werd beenhard
iDD
- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
We zijn weer een zondag van de straat geweest. Tevens 's avonds nog ff lekker bij de griek wezen eten.
Was eigenlijk eerst de bedoeling om steppegras te gaan eten maar we gaan geen uur wachten voordat we aan kennen schuiven
Ziet er mooi uit jurgen met je jcw wielen. Alleen je weet het he; rode verf remt niet harder
Al met al was het een gezellig knutseldagje
Was eigenlijk eerst de bedoeling om steppegras te gaan eten maar we gaan geen uur wachten voordat we aan kennen schuiven
Ziet er mooi uit jurgen met je jcw wielen. Alleen je weet het he; rode verf remt niet harder
Al met al was het een gezellig knutseldagje
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Bijzonder mooie auto, Jurgen, wees er zuinig op.
Ik ben zelf aan het sparen voor een cabrio, waarschijnlijk de R57, maar die komt er waarschijnlijk grotendeels hetzelfde uit te zien als de jouwe.
Enne, "Steppengras", ik moest even googlen maar het is een steak bedolven onder frieten
Ik ben zelf aan het sparen voor een cabrio, waarschijnlijk de R57, maar die komt er waarschijnlijk grotendeels hetzelfde uit te zien als de jouwe.
Enne, "Steppengras", ik moest even googlen maar het is een steak bedolven onder frieten
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors