Mitchell's R56 MCS => Logo gestolen ! >:(
- Kuijt
- Mod virus alert!
Bericht
Hey Mitchell,
Heb je ook een verklaring waarom een mat rode sticker minder van kwaliteit zou zijn?
Ben erg benieuwd!
De mat blauwe van BMW X3 heeft inmiddels vrieskou en turbo hitte moeten doorstaan en ziet er nog altijd goed uit. Die omstandigheden ga jij op je dak niet meemaken...
Zou mat rood nog niet van lijstje halen.... fotoprint kan ook en lekker origineel!
gr
John
Heb je ook een verklaring waarom een mat rode sticker minder van kwaliteit zou zijn?
Ben erg benieuwd!
De mat blauwe van BMW X3 heeft inmiddels vrieskou en turbo hitte moeten doorstaan en ziet er nog altijd goed uit. Die omstandigheden ga jij op je dak niet meemaken...

Zou mat rood nog niet van lijstje halen.... fotoprint kan ook en lekker origineel!

gr
John
Like no other.
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Allereerst... bedankt allemaal voor de reacties!
@ Smetje; Dat ziet er idd heel strak uit!
@ Rem; Ik voel ook nog steeds wat voor de matzwarte vipers! Dus wie weet
@ Kuijt; Dat is mij verteld... ik ben een leek op dit gebied dus ik neem alles aan. Wanneer jij zegt dat het niet zo is geloof ik dit ook. Maar uhm... Fotoprint? Wat is dat?
Gr.!

@ Smetje; Dat ziet er idd heel strak uit!
@ Rem; Ik voel ook nog steeds wat voor de matzwarte vipers! Dus wie weet

@ Kuijt; Dat is mij verteld... ik ben een leek op dit gebied dus ik neem alles aan. Wanneer jij zegt dat het niet zo is geloof ik dit ook. Maar uhm... Fotoprint? Wat is dat?

Gr.!
- Kuijt
- Mod virus alert!
Bericht
@jbcola ja, in principe wel, maar houd er rekening mee dat er niet metallic geprint kan worden, we voorzien de gekleurde folie of de geprinte folie van een matte 2e laag.
@mitchell foto van je hond, kat, mini, schoonmoeder of favoriete forum lid op je striping.
nog meer keuzes....
haha
gr
John
@mitchell foto van je hond, kat, mini, schoonmoeder of favoriete forum lid op je striping.
nog meer keuzes....

gr
John
Like no other.
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ow die fotoprint! haha!Kuijt schreef:@jbcola ja, in principe wel, maar houd er rekening mee dat er niet metallic geprint kan worden, we voorzien de gekleurde folie of de geprinte folie van een matte 2e laag.
nog meer keuzes....haha
gr
John

- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors