Clubman S Pepper White, Beek Racing
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
jaar was je er ook bij dus dit jaar mag je niet missen.
Uhm enne die remmen, wat is weinig ????
Word een mooie PW clubman, ben heeeeeeeeeeel benieuwd kom hem 30 maart maar eens showen, vorigHans schreef:Groot zat die 17inch! Vult de wielkast heel mooi.. pfff.. gelukkig maar![]()
dadelijk met die 6pots Tarox, hmmm....
Oja, er ligt een heel mooi AP remmen setje bij Beek voor weinig.. wie snel is..
jaar was je er ook bij dus dit jaar mag je niet missen.

Uhm enne die remmen, wat is weinig ????

- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
Hans.... hij ziet er geweldig uit. Die verlaging doet hem echt goed. Denk zelf ook aan verlagen maar ben bang dat het beetje comfort dat je met de mini hebt... dan helemaal weg is. Maar uit jouw verhaal lees ik dat dat enorm meevalt.
The Member Formely Known As KSTJA0

- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Wat is weinig?Hans schreef:Groot zat die 17inch! Vult de wielkast heel mooi.. pfff.. gelukkig maar![]()
dadelijk met die 6pots Tarox, hmmm....
Oja, er ligt een heel mooi AP remmen setje bij Beek voor weinig.. wie snel is..
iDD
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Geweldig mooie bolide, hoor!! 
Ik was eigenlijk nooit "fan" van zwarte velgen, maar in combinatie met PepperWhite en zwarte elementen op de auto staat het echt mooi.
De verlaging doet het voor het zicht ook erg goed. De MINI ligt aan de voorkant nu wel heel laag bij de grond. Is die lip onder de bumper een makkelijk te vervangen/verwijderen stukje plastic?

Ik was eigenlijk nooit "fan" van zwarte velgen, maar in combinatie met PepperWhite en zwarte elementen op de auto staat het echt mooi.
De verlaging doet het voor het zicht ook erg goed. De MINI ligt aan de voorkant nu wel heel laag bij de grond. Is die lip onder de bumper een makkelijk te vervangen/verwijderen stukje plastic?
Onze sponsors