Dark Silver R53 - Next...
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
. Mijne heeft gewoon een drankprobleem vrees ik
You whot? Ik heb nog noooooit onder 8 liter geraakt, daarvoor moet ik hem aan de lichten duwen en verder rijden in zijn 2e denkekquattro gmbh schreef:Nadat ik tijdens de rit zondag een halve tank had verbruikt ()
Besloot ik de terugweg het wat anders te doen. Achter kwiebje aan richting huis en thuis aangekomen een mooie 7,2 L op de 100km.
Ja de jeugd kan ook rustig rijden heel af en toe dan![]()
Nu eens de grille lijsten gaan monteren

- pieterdg
- Bijna verslaafd
Bericht
X2
Fred schreef:You whot? Ik heb nog noooooit onder 8 liter geraakt, daarvoor moet ik hem aan de lichten duwen en verder rijden in zijn 2e denkekquattro gmbh schreef:Nadat ik tijdens de rit zondag een halve tank had verbruikt ()
Besloot ik de terugweg het wat anders te doen. Achter kwiebje aan richting huis en thuis aangekomen een mooie 7,2 L op de 100km.
Ja de jeugd kan ook rustig rijden heel af en toe dan![]()
Nu eens de grille lijsten gaan monteren. Mijne heeft gewoon een drankprobleem vrees ik
X2

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb een lager verbruik dan Henk (8,8 tegen 9,3), maar mijne maakt ook veel meer snelweg kilometers.
Dat scheelt enorm...Fred schreef:Ik was al behoorlijk trots dat ik (met veel moeite) 9,3l/100km kon aanhouden (daarvan wel geen enkele km op de autostrade ...).
Ik heb een lager verbruik dan Henk (8,8 tegen 9,3), maar mijne maakt ook veel meer snelweg kilometers.
Onze sponsors