GreyCooperS schreef:Dikke Shit Geer...ik zou een 2e set in t zwart nemen voor de zomer
Hahahaha die Peter

GreyCooperS schreef:Dikke Shit Geer...ik zou een 2e set in t zwart nemen voor de zomer
O.K thanks goed om te horen en eigenlijk ook weer niet ..Adriaan schreef:Ik hen het ook na flink wassen...
Aan zoiets zat ik zelf ook te denken , geen idee of dit de oplossing is ..Adriaan schreef:Ja ik laat het zo, ik heb er alleen last van als ik vol met de hogedrukspuit erop heb staan spuiten. verder nooit eigelijk...
Je kunt proberen de lampen eruit te halen en de rand extra dicht kitten, of is dat een slecht idee?
Ja die sproeiergaten is heel goed mogelijk. Ik heb sinds een paar weken pas mn sproeiers erin zitten en zag dat het daaronder niet heel goed dicht zat... maar als je daar gaat kitten passen je sproeiers niet meer denk ik.Blue Chaser schreef:Aan zoiets zat ik zelf ook te denken , geen idee of dit de oplossing is ..Adriaan schreef:Ja ik laat het zo, ik heb er alleen last van als ik vol met de hogedrukspuit erop heb staan spuiten. verder nooit eigelijk...
Je kunt proberen de lampen eruit te halen en de rand extra dicht kitten, of is dat een slecht idee?
Het zou misschien ook nog via de sproeiergaten naar binnen kunnen komen![]()
Ik zal ze er binnenkort eens uitslopen om te kijken ..
Ik denk namelijk dat als er te vaak vocht in komt je op den duur aanslag gaat krijgen + er mag toch ook geen vocht in je lampen staan bij de apk ??
Onze sponsors