Ragnar's MCCS
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Re: Ragnar's MCCS
Thanks Che altijd leuk om te zien hoe het allemaal begonnen is met deze machine 

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ragnar schreef:Thanks Che altijd leuk om te zien hoe het allemaal begonnen is met deze machine

- Frank87
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
super gave auto met een hele mooie kleur!!!
Volkswagen polo 1.4, peugeot 206 1.4, peugeot 206 2.0 GTI, MINI Cooper S JCW
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht 
Zo hier meer eens het stof afvegen/afblazen.
We rijden nog steeds met veel plezier rond in de mini. of te wel beter gezegd mir rijdt met veel plezier rond in de mini.
ondertussen heb ik de sprit en fun weer gevonden in het modden. Dus de mini moet er ook weer aan geloven.
Dus er ligt alweer een cobra setje klaar (thanks Coendek) en de bandjes zijn ook binnen en liggen ook om me volgende 18 inch mini rebuild bbs'jes voor de zomer (thanks to BBB). Daarnaast ben ik ook weer met wat carbon aan het stoeien maar dat schiet momenteel niet echt op vanwege weinig tijd. Maar dat moet ook goed komen.
ondertussen zijn we ook weer van geratel af.. helaas de spanner heeft het begeven. (borging afgebroken of scharnierpunt)
Maar is weer volledig en snel vervangen bij Beek.

Zo hier meer eens het stof afvegen/afblazen.

We rijden nog steeds met veel plezier rond in de mini. of te wel beter gezegd mir rijdt met veel plezier rond in de mini.
ondertussen heb ik de sprit en fun weer gevonden in het modden. Dus de mini moet er ook weer aan geloven.

Dus er ligt alweer een cobra setje klaar (thanks Coendek) en de bandjes zijn ook binnen en liggen ook om me volgende 18 inch mini rebuild bbs'jes voor de zomer (thanks to BBB). Daarnaast ben ik ook weer met wat carbon aan het stoeien maar dat schiet momenteel niet echt op vanwege weinig tijd. Maar dat moet ook goed komen.
ondertussen zijn we ook weer van geratel af.. helaas de spanner heeft het begeven. (borging afgebroken of scharnierpunt)
Maar is weer volledig en snel vervangen bij Beek.

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
we verwachten met zo'n melding natuurlijk wel pics om ons geheugen op te frissen !!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- coendek
- Stoepsleutelaar
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
nope Coen. stock met 250 kilo aan bakstenen verdeeld door de autocoendek schreef:dat is nog met onze cobra verlagings veren toch?

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
klopt. maar straks hoe f ik daar niet meer mee rond te rijden.. dan gaat me setje met camperplaatjes er weer onder dus komen we weer op de gewenste hoogte/stance uit (hoop ik
)
Ginoceros schreef:ook een manier van verlagen ...
klopt. maar straks hoe f ik daar niet meer mee rond te rijden.. dan gaat me setje met camperplaatjes er weer onder dus komen we weer op de gewenste hoogte/stance uit (hoop ik

Neen joh. ik wissel alleen zo snel van fietsen.. ;Pspeedy schreef:Ik dacht dat die allang verkocht was
Jip. mooie tijden meegemaakt. met dit karretje.coendek schreef:Je hebt hem bijna 6 jaar man![]()
![]()
![]()
![]()

Onze sponsors