Ragnar's MCCS
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Ragnar's MCCS
En het blijft echt een dik ding! 

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
geduldig wachtend op nieuwe mod fotoos en ondertussen deze maar weer eens opgezocht..
Wat een heerlijk geluid en die wielen waren zo

Wat een heerlijk geluid en die wielen waren zo

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Blijft een vette clubbie.... en dat geluid... heb je dat nu nog? of is het allemaal tam...?
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Dank jullie allemaal voor jullie berichtjes:)
De mini is ooit geheel terug gebouwd naar origineel voor verkoop. En we kwamen er snel achter dat hij heel wat minder opbracht dan een r56 met een normaal s pakket van die tijd en km's. Dus bleef hij lekker in de familie.
Dus geluid tam. 4cm hoger dan toen. Geen struts. Geen betere slangen enz enz. Zelfs de software is normaal.
En nu hij gewoon in de familie blijft en opgereden gaat worden, wil ik graag weer me oude clubbie terug.
Hoop dit weekend eindelijk te beginnen met de verlaging.
De mini is ooit geheel terug gebouwd naar origineel voor verkoop. En we kwamen er snel achter dat hij heel wat minder opbracht dan een r56 met een normaal s pakket van die tijd en km's. Dus bleef hij lekker in de familie.
Dus geluid tam. 4cm hoger dan toen. Geen struts. Geen betere slangen enz enz. Zelfs de software is normaal.
En nu hij gewoon in de familie blijft en opgereden gaat worden, wil ik graag weer me oude clubbie terug.
Hoop dit weekend eindelijk te beginnen met de verlaging.

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
.
Nou gisteren en vandaag lekker aan het aflakken en poetsen geweest van me corbon onderdeeltjes. Helaas een deurgreep overleden. Maar de benzine dop ziet er weer als vanouds uit. Ik ben er blij mee
Vrijdag ook me stuurstangen vervangen. En daarbij me hoezen gescheurd. Dus ben ik nu voorzien van Porsche onderdeeltjes. +2pk ik merk het
Thank thygo. En de rest ook bedanktP5ycH0 schreef:Zo lkkr laag op die vid... Heerlijk

Nou gisteren en vandaag lekker aan het aflakken en poetsen geweest van me corbon onderdeeltjes. Helaas een deurgreep overleden. Maar de benzine dop ziet er weer als vanouds uit. Ik ben er blij mee

Vrijdag ook me stuurstangen vervangen. En daarbij me hoezen gescheurd. Dus ben ik nu voorzien van Porsche onderdeeltjes. +2pk ik merk het

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Oeh oeh oeh!
Faaaaack! Dat is echt super lekker voor t oog
Ik meot ook nog steeds zo'n carbon-skinning-set kopen. Lijkt me echt tof om te doen!
Faaaaack! Dat is echt super lekker voor t oog

Ik meot ook nog steeds zo'n carbon-skinning-set kopen. Lijkt me echt tof om te doen!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom back Ragnar, ga uiteraard je rebuild project volgen.
Alstie in de lijn word zoals de eerste build, word het weer een heeeel dik ding

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
niet 1,2,3. maar een beetje gefrummel kom je een eind.. Ach het is maar een hoes..
Dank je Adriaan! ik wil gewoon me oude bakkie terug dus we doen gewoon een soort rebuilt.Cooperdriver schreef:Welkom back Ragnar, ga uiteraard je rebuild project volgen.
Raj schreef:Uuuhhhm ik wil ook 2 pk erbijPast dat zomaar?
niet 1,2,3. maar een beetje gefrummel kom je een eind.. Ach het is maar een hoes..

Onze sponsors