Frankie's R55 S
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
WTF!!
Damn zeg..... Sterkte met de afhandeling.
Hopelijk vinden ze 'm niet meer terug
Nu heb je natuurlijk niet altijd geluk gehad met die MINI, maar op deze manier hoop je er natuurlijk niet vanaf te komen....

Damn zeg..... Sterkte met de afhandeling.
Hopelijk vinden ze 'm niet meer terug

Nu heb je natuurlijk niet altijd geluk gehad met die MINI, maar op deze manier hoop je er natuurlijk niet vanaf te komen....
Laatst gewijzigd door Cannuccia op 23 mar 2013, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- Deroo
- 4 op een rij!
Bericht
Tjonge, van de oprit nog wel! Dat is raar wakker worden. De Honda Civic, nieuw model, van een collega is vorig weekend gestolen. Is de dag erna door de Autobahn-polizei van de weg gehaald bij een routine controle! Weer gevonden dus.
Ik hoop voor je dat de clubman snel boven water komt.
Ik hoop voor je dat de clubman snel boven water komt.
- Brightness
- NMC Legend
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jeetje, da's zwaar klote!! En dan nog van de oprit ook, echt vreselijk dit! Sterkte met de afhandeling!

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Had je er geen klasse 3 alarm in? Ik heb laatst bij mij getest omdat de golf van de buurman zijn oprit was weggehaald.
Als ik met de sleutel zonder de AB te gebruiken de Mini open maak gaan alle toeters en bellen af.
Als ik met de sleutel zonder de AB te gebruiken de Mini open maak gaan alle toeters en bellen af.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi balen Frank! Maar wat ik net al zei op de WA, in 1 keer al je problemen opgelost!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Je wordt er nooit echt beter van..succes met de rompslomp
hoop op zich dat die ergens in drieen in een garage staat en dat je van de verzekering uitkering een mooie nieuwe kan kopen

Je wordt er nooit echt beter van..succes met de rompslomp
hoop op zich dat die ergens in drieen in een garage staat en dat je van de verzekering uitkering een mooie nieuwe kan kopen
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd