Van dichtbij is het ook niet geweldig maar van ver af wel, maar beter dan zo piemeltje (om in floris ze termen te blijven) op me dak vind ik.florisvandam schreef: niet echt mijn ding, vind dat kleine piemeltje achterop mijn MINI wel gaaf staan
gr.
floris
Paul's PW Mini One: VERKOCHT
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Ik zit erover na te denken om dezelfde strepen over me auto te nemen als de Mini Challenge en dan in het mat zwart, de chrome kofferbakstrip wordt dan wel gewoon eerst PW en dan de strepen erover heen.

Zijn deze strepen breder als de standaard viper striping van Mini zelf of zijn deze breder? Zit ook nog te twijfelen om ze net zo breed te maken als tot aan me ruitensproeiers....

Zijn deze strepen breder als de standaard viper striping van Mini zelf of zijn deze breder? Zit ook nog te twijfelen om ze net zo breed te maken als tot aan me ruitensproeiers....
- NicoJ
- Mod virus alert!
Bericht

Ik ga ook viperstriping laten plakken op mijn PW, als ik u dan is tegenkom op een meeting dan is foto's nemen van onze 2 ride's
Das het geen dat ik bedoel, dit ga je totaal niet vaak zienDiabloPvA schreef:Ik heb ook een shopje gemaakt met zwart maar vind het er niet zo heel mooi uit zien, ik hou meer van het clean dan opvallend ineens, en zwarte ringen heb ik vaker gezien dan de carosserie kleur

Ik ga ook viperstriping laten plakken op mijn PW, als ik u dan is tegenkom op een meeting dan is foto's nemen van onze 2 ride's

Onze sponsors