Wildeke R53 afscheid van mini
- Sportspack Mark
- Be Mini
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
There's quite a few in Holland actually, but this is Belgian and it's stunning!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- jean
- Mod virus alert!
Bericht
235pk!! lekker, je hebt ook dezelfde aanpassingen als ik, maar die van mij is gemeten zonder verwijderen van precat, wat ik ondertussen ook gedaan heb, en kwam uit op 226pk. Misschien terug eens laten meten maar ik betwijfel of er nu zo'n 10 pk is bijgekomen bij mij.
Heb je ook een beetje last van resonantie nadat de precat eruit is? Vooral bij vertrekken en niet voldoende gas geven gebeurt dat bij mij nog wel eens.
mooie s heb je ervan gemaakt
Heb je ook een beetje last van resonantie nadat de precat eruit is? Vooral bij vertrekken en niet voldoende gas geven gebeurt dat bij mij nog wel eens.
mooie s heb je ervan gemaakt

- wildeke
- Mod virus alert!
Bericht
vandaag iets minder leuk nieuws...dit weekend met vrienden eens goed gaan rijden op de belgische landwegen
en als ik remde hoorde ik een dof lawaai van mijn remmen ..heb de remmen dan maar onmiddelijk open gedaan en ja de originele jcw remblokjes waren gebarsten.dit komt door de warmte (verbrandt).ik zal in de loop van de week eens werk maken om betere te zoeken , iemand ervaring met die ferodo ds 2500?

- wildeke
- Mod virus alert!
Bericht
kerstman gekomen ?
clutchmaster vliegwiel + fx 100 koppeling + powerflex draagarm en stabistang vooraan
:
ondertussen al gemonteerd Ferodo DS2500 ,dave f luchtfilter , metertje vei system in luchtrooster .en een 19mm stabistang achteraan ..
de coendek mod met de achterlichten staat ook nog op de planning.

clutchmaster vliegwiel + fx 100 koppeling + powerflex draagarm en stabistang vooraan

ondertussen al gemonteerd Ferodo DS2500 ,dave f luchtfilter , metertje vei system in luchtrooster .en een 19mm stabistang achteraan ..
de coendek mod met de achterlichten staat ook nog op de planning.

Laatst gewijzigd door wildeke op 28 dec 2011, 19:33, 2 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky