Floor-is' GP0064 [verkocht]

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!

03 okt 2011, 00:01

Floor-is schreef:Die Civics verzamelen op vrijdag bij de McDonalds aan het weerwater, maar die is een maandje ofzo dicht geweest..

Ik kan je wel helpen met zowel de achter- als voorlampen. Heb zelf ook de facelift Xenons aangepakt en de facelift achterlichten. Het enige is dat die achterlichten weer dicht moeten en dat vind ik echt een extreem sh*ttig klusje. Openmaken en spuiten doe ik zo, ook voor de voorlichten :)

We hadden nog een vrij actieve Minirijder in Almere, maar die is rare dingen gaan doen: heeft een Hyundai i10 of vergelijkbaar koekblik gekocht :s (Ja Martiio, dat is gewoon een hele rare move van je geweest kerel!)
Haha, onze i10 gaat juist de deur uit voor de Mini, en ook helaas de z3 maar ik krijg er denk ik geen spijt van. Ik heb 4 dagen geleden mijn nieuwe auto van de zaak gekregen. Een nieuwe punto evo full option op leder na, zit ook een pano dak in dus als ik de cabrio mis kan het dak toch nog open.

Ik las ergens op het forum dat iemand de xenon lampen het verkl**t met ze in de oven te leggen. Waarschijnlijk kan het ook met een fohn. Maar daar heb jij waarschijnlijk meer verstand van. Weet je ook raad met de chrome ringen om de koplampen?
Gr
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 okt 2011, 00:11

Btw Boy.. Hou die ringen rond je FL Xenons rood of zilver, met zwart gaat een Mini er uit zien als een Panda...
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!

03 okt 2011, 00:19

[quote="Daveke"]Btw Boy.. Hou die ringen rond je FL Xenons rood of zilver, met zwart gaat een Mini er uit zien als een Panda...[/quote

Goeie tip, ik heb ze nog nooit gezien op een FL. Wel op de pre daar staat het volgens mij redelijk. Misschien hou ik het inderdaad wel chroom. Maar dan zie ik het nut ook niet in van de achterlicht mod. Of is dit dan weer wel aan te raden? Misschien eerst maar eens wat photoshoppen.

Bedankt!
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

03 okt 2011, 00:44

Zit je houder er al op?

dikke ride dude 8) 8)
cool dat je ff langs kwam om m te showen :mrgreen:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Fabian
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 okt 2011, 09:13

Floor-is schreef:Negen GP's tegelijk!

Afbeelding
Mooie plannen hoor!!!

Maaruh staat die van mij of van jou hier ook op??? 8) 8)
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 okt 2011, 17:28

Fabian schreef:
Floor-is schreef:Negen GP's tegelijk!

Afbeelding
Mooie plannen hoor!!!

Maaruh staat die van mij of van jou hier ook op??? 8) 8)
Ik weet niet of ze er op staan, ik heb me laten vertellen dat alle Mini's zo in Italië aangekomen zijn bij Bertone. Kwam de foto tegen op autogespot geloof ik :)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 okt 2011, 17:32

boy1803 schreef:
Floor-is schreef:Die Civics verzamelen op vrijdag bij de McDonalds aan het weerwater, maar die is een maandje ofzo dicht geweest..

Ik kan je wel helpen met zowel de achter- als voorlampen. Heb zelf ook de facelift Xenons aangepakt en de facelift achterlichten. Het enige is dat die achterlichten weer dicht moeten en dat vind ik echt een extreem sh*ttig klusje. Openmaken en spuiten doe ik zo, ook voor de voorlichten :)

We hadden nog een vrij actieve Minirijder in Almere, maar die is rare dingen gaan doen: heeft een Hyundai i10 of vergelijkbaar koekblik gekocht :s (Ja Martiio, dat is gewoon een hele rare move van je geweest kerel!)
Haha, onze i10 gaat juist de deur uit voor de Mini, en ook helaas de z3 maar ik krijg er denk ik geen spijt van. Ik heb 4 dagen geleden mijn nieuwe auto van de zaak gekregen. Een nieuwe punto evo full option op leder na, zit ook een pano dak in dus als ik de cabrio mis kan het dak toch nog open.
Ik weet niet of je daar spijt van gaat krijgen, maar ik was nooit echt weg van de Z3 als ik eerlijk ben. (Wel weer van de Z1 en de Z4) Een pano dak is wel vrij relaxed, hebben we ook in de R53. Had voor de GP een EOS, ook heerlijk met open dak, maar heb vooralsnog geen spijt ;)
Ik las ergens op het forum dat iemand de xenon lampen het verkl**t met ze in de oven te leggen. Waarschijnlijk kan het ook met een fohn. Maar daar heb jij waarschijnlijk meer verstand van. Weet je ook raad met de chrome ringen om de koplampen?
Gr
Die ringen om de lampen maak je me niet gelukkig mee, maar met de oven heb ik wel wat ervaring ja. Heb de mijne ook zo gedaan. Dat gaan we voorzichtig doen, ben je gewoon bij lijkt me, dus dat komt goed :)

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 okt 2011, 17:32

Woosh! schreef:Zit je houder er al op?

dikke ride dude 8) 8)
cool dat je ff langs kwam om m te showen :mrgreen:
Nee, heb hem er nog niet op zitten, maar heb van Fred ook nog niets gehoord moet ik zeggen...

Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 okt 2011, 23:47

Net winterbandjes besteld.. Kost je natuurlijk een rib uit je lijf, maar OK :X

Het is geworden: Vredestein Wintrac xtreme 205/45 R17 88V XL met velgrandbescherming

Nu moet ik ofwel als een malle de 17" S-Spokes opknappen of op nogal afgeragde velgen gaan rondrijden :D

Ohjoh, goed schuren, schoonmaken, putty erin, nog eens schuren, nog meer schuren, schoonmaken (vetvrij) en spuiten. Dat moet ik wel kunnen!

Fabian
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 okt 2011, 10:42

Winterbandjes moet ik ook weer ff op de kop tikken... :|

17" Is wel het mooiste, maar zou 16" ook passen op een GP? Vast wel, op een Cooper S past die ook... :wink:
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 okt 2011, 15:53

Denk dat het wel past, maar niet met alle velgen natuurlijk, het zijn de "gewone R53 works" remmetjes natuurlijk. (Wat ik eigenlijk wel slecht vind, waarom hebben ze op de GP niet alvast de R56 works remmerij gezet?)

Ik heb nog een setje S-Spokes die ik dus maar op ga knappen, heb al wel een beetje gelezen over hoe dat te doen, maar moet er eigenlijk nog wel een boel over lezen. Het heeft in ieder geval veel meer zin om een andere set te kopen dan ze te laten repareren, het zijn vier velgen met allemaal minstens stevige borduurschade namelijk :P

Adriaan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 okt 2011, 15:54

Floor-is schreef:Denk dat het wel past, maar niet met alle velgen natuurlijk, het zijn de "gewone R53 works" remmetjes natuurlijk. (Wat ik eigenlijk wel slecht vind, waarom hebben ze op de GP niet alvast de R56 works remmerij gezet?)
Omdat de r56 er toen nog niet was :lol:
Afbeelding
Dennis Kleijer
4 op een rij!
4 op een rij!

05 okt 2011, 16:16

Gaaf man zon dikke gp blijft leuk speelgoed :D
Heb er ook een x mee gereden en wat stuurt zon ding lekker zeg 8)
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 okt 2011, 20:30

Adriaan schreef:
Floor-is schreef:Denk dat het wel past, maar niet met alle velgen natuurlijk, het zijn de "gewone R53 works" remmetjes natuurlijk. (Wat ik eigenlijk wel slecht vind, waarom hebben ze op de GP niet alvast de R56 works remmerij gezet?)
Omdat de r56 er toen nog niet was :lol:
Nou de GP's zijn als laatste gefabriceerd voordat de R56 werd ingevoerd. Toen hadden ze die remmen al wel op stapel staan hoor ;)

Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 okt 2011, 20:32

Dennis Kleijer schreef:Gaaf man zon dikke gp blijft leuk speelgoed :D
Heb er ook een x mee gereden en wat stuurt zon ding lekker zeg 8)
Het is echt heerlijk rijden!

Ben vanmorgen in alle vroegte (nog voor 8:00) richting Weert vertrokken om met Davy en zijn pa de auto van nieuwe coilovers (KW V1's) en een ander spruitstuk te voorzien. Een keurige Janspeed met 200CPI racecat.

Het oude spruitje was op zich vlot los, maar ze wilde er niet echt onderuit. Kostte wat moeite, maar het is gelukt natuurlijk. De auto staat nu wat lager en heeft heul wat meer herrie.

Morgen zal ik wel een filmpje maken en wat foto's. Denk niet dat ik tijd heb om de GP te wassen, maar daar kunnen jullie vast wel omheen kijken ;)

Terug naar “Show your ride”