Haha, onze i10 gaat juist de deur uit voor de Mini, en ook helaas de z3 maar ik krijg er denk ik geen spijt van. Ik heb 4 dagen geleden mijn nieuwe auto van de zaak gekregen. Een nieuwe punto evo full option op leder na, zit ook een pano dak in dus als ik de cabrio mis kan het dak toch nog open.Floor-is schreef:Die Civics verzamelen op vrijdag bij de McDonalds aan het weerwater, maar die is een maandje ofzo dicht geweest..
Ik kan je wel helpen met zowel de achter- als voorlampen. Heb zelf ook de facelift Xenons aangepakt en de facelift achterlichten. Het enige is dat die achterlichten weer dicht moeten en dat vind ik echt een extreem sh*ttig klusje. Openmaken en spuiten doe ik zo, ook voor de voorlichten
We hadden nog een vrij actieve Minirijder in Almere, maar die is rare dingen gaan doen: heeft een Hyundai i10 of vergelijkbaar koekblik gekocht(Ja Martiio, dat is gewoon een hele rare move van je geweest kerel!)
Ik las ergens op het forum dat iemand de xenon lampen het verkl**t met ze in de oven te leggen. Waarschijnlijk kan het ook met een fohn. Maar daar heb jij waarschijnlijk meer verstand van. Weet je ook raad met de chrome ringen om de koplampen?
Gr