Greg's JCW Coupé -> Akrapovic soundclip/movie p47!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
echt een rete dikke bak, Greg!!
heerlijk gewoon

heerlijk gewoon

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- sam`spimpmini
- Be Mini
Bericht
super strakke dikke ride zeg
wanneeer gaan we de motor is kietelen?
hhaha
gr sam
bam ipv bem
Thomas schreef:Indrukwekkend! Vind het een dikke auto, moet er alleen nog wel een beetje aan het uiterlijk werken!jbcola schreef:Doe maar deze dan![]()
super strakke dikke ride zeg
wanneeer gaan we de motor is kietelen?
hhaha
gr sam
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Thx! All for the great comments! 
Hij moet 1vd dagen naar omlaag, veren zijn onderweg, verwacht ze ieder moment...
Verder ben ik binnenin vergeten de armsteun te laten bekleden in alcantara... Die moet ik even binnenbrengen!
Ik zou ook graag nog de midden'balk' waar de armsteun, pook ed op zit ook laten overtrekken, maar dat doe ik later
De metertjes en gear shift moeten er nog in, led's binnenin (die van BMW eens proberen), en wittere xenon's 6000k.
Het geluid bevalt wel, het is een mooi gegrom, het zal wel beter klinken met de evolve downpipe denk ik...
Ik vraag me af of die downpipe van Akra zo'n verschil maakt... mss dat ik ze er eens tussenuit haal... (wel een flut*)
Alleen ben ik bang dat hij dan weer teveel herrie maakt...

Hij moet 1vd dagen naar omlaag, veren zijn onderweg, verwacht ze ieder moment...
Verder ben ik binnenin vergeten de armsteun te laten bekleden in alcantara... Die moet ik even binnenbrengen!
Ik zou ook graag nog de midden'balk' waar de armsteun, pook ed op zit ook laten overtrekken, maar dat doe ik later

De metertjes en gear shift moeten er nog in, led's binnenin (die van BMW eens proberen), en wittere xenon's 6000k.
Hela!Yakkoox schreef:Super dik!
Hoe bevalt het geluid van de Akrapovic uitlaat? Zou hem graag eens in real horen![]()
Ik ben aan het denken om een Akrapovic uitlaat lijn te plaatsen maar dan met een Evolve de-cat downpipe![]()
Keep up the good work
Het geluid bevalt wel, het is een mooi gegrom, het zal wel beter klinken met de evolve downpipe denk ik...
Ik vraag me af of die downpipe van Akra zo'n verschil maakt... mss dat ik ze er eens tussenuit haal... (wel een flut*)
Alleen ben ik bang dat hij dan weer teveel herrie maakt...

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- YorkPower
- Be Mini
Bericht
Ziet er mooi uit zo!
Die Recaro's, dat zijn dezelfde als in de andere MINI's? Op de Duitse carconfigurator kan je ook recaro's bestellen op de coupe en roadster maar die zien er minder cool uit
Echt heerlijke MINI!! Veel plezier ermee
Die Recaro's, dat zijn dezelfde als in de andere MINI's? Op de Duitse carconfigurator kan je ook recaro's bestellen op de coupe en roadster maar die zien er minder cool uit

York - Power :: De Rode Raket

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar deze zijn idd iets ruiger, niet gehomologeerd voor de Coupé maar past wel
G.
Thx! Dat zijn de Recaro's die je vanaf volgend jaar af fabriek kan bestellen... (onbetaalbaar in na-inbouw).YorkPower schreef:Ziet er mooi uit zo!
Maar deze zijn idd iets ruiger, niet gehomologeerd voor de Coupé maar past wel

G.
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De volgende mod zal je deze middag zien
Nee af fabriek worden ze een paar honderd euro duurder dan het leder interieur.YorkPower schreef:Worden die Recaro's uit de configuratie nog duurder dan die dat je er nu hebt inzitten in na inbouw?!
Deze zijn echt perfect voor de Coupé! Wat is de volgende mod?
De volgende mod zal je deze middag zien