Een beetje mosterd na de maaltijd verhaal maarruh je had de gaatjes beter voor het spuiten kunnen boren...
Sorry Frankie.
Ik moet zeggen dat het er bij mij helemaal opperdetop uitziet!
Eindelijk....m'n Sje-> Dag Sje!
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
. En was de enige manier om direct na het ophalen het zo snel bij de spuiter en klaar te hebben, dus veel keus was er niet. Anders had het nu nog ongespoten bij mij thuis gelegen
Ik probeer gewoon eerst zonder gaten, als ik me er dan aan ga irriteren dan zien we wel weer verder
. Eerst maar eens monteren, vanavond denk al ff voorbereidingen treffen. Morgen komen de kleine montagespulletjes en aero nummerplaathouder binnen hier bij Severs dus kan ik echt beginnen
Voor wat betreft de sidemarkers, ga met een potje blacklight spray aan de gang. Zal wel even duren voor er weer nieuws komt van de groupbuy sidemarkers.
Sja, jeugdig enthousiasmepeter schreef:Een beetje mosterd na de maaltijd verhaal maarruh je had de gaatjes beter voor het spuiten kunnen boren...
Sorry Frankie.
Ik moet zeggen dat het er bij mij helemaal opperdetop uitziet!

Ik probeer gewoon eerst zonder gaten, als ik me er dan aan ga irriteren dan zien we wel weer verder

Voor wat betreft de sidemarkers, ga met een potje blacklight spray aan de gang. Zal wel even duren voor er weer nieuws komt van de groupbuy sidemarkers.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht

Bagger foto, maar goed, voor het idee.
Voorbumper ging er retemoeilijk af. Althans, een clipje aan de onderkant waar een boutje doorgaat was helemaal verroest en vast. Die ging er dus niet uit
. Beetje gewrikt toen is tie afgebroken, dus toch nog goed gekomen
.
Al met al ongeveer 1 uur en 3 kwartier bezig geweest met voorbumper en grille. Dus heb ik volgens de officiele instructies nog 15 minuten over voor de achterbumper en de skirts
En op de foto komt het niet echt goed uit, maar DIK!!
(zeker zo zonder nummerplaat)

Bagger foto, maar goed, voor het idee.
Voorbumper ging er retemoeilijk af. Althans, een clipje aan de onderkant waar een boutje doorgaat was helemaal verroest en vast. Die ging er dus niet uit

Al met al ongeveer 1 uur en 3 kwartier bezig geweest met voorbumper en grille. Dus heb ik volgens de officiele instructies nog 15 minuten over voor de achterbumper en de skirts

En op de foto komt het niet echt goed uit, maar DIK!!

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sow, betere foto's dit keer

Achterbumper zit er ook op. Redelijk simpel, binnen het uur klaar, alleen nog ff puzzelen op de versteviging in het midden. Heb wel dat onderdeel (hoeksteun 51120152925) besteld, maar kan ff niet zo snel uitvogelen hoe dat aan de bumper gemonteerd moet worden (zonder boren dan, maar waarschijnlijk is dat dus onvermijdelijk.).

Hier de voorbumper closeup, duidelijk te zien dat de aansluiting voor het mooie paar mm te groot is. Moet maar ff kijken of de motorkapafstellen helpt, of dat het echt in de bumperverstelling zit. Rechts zit trouwens wel beter dan links en ja, motorkap zit goed dicht

Desalniettemin, leuk klusje zo. Nu alleen de skirts nog morgen of overmorgen. En ff kijken wat ik ga doen met de driving light's want dat weet ik nog niet helemaal.

Achterbumper zit er ook op. Redelijk simpel, binnen het uur klaar, alleen nog ff puzzelen op de versteviging in het midden. Heb wel dat onderdeel (hoeksteun 51120152925) besteld, maar kan ff niet zo snel uitvogelen hoe dat aan de bumper gemonteerd moet worden (zonder boren dan, maar waarschijnlijk is dat dus onvermijdelijk.).

Hier de voorbumper closeup, duidelijk te zien dat de aansluiting voor het mooie paar mm te groot is. Moet maar ff kijken of de motorkapafstellen helpt, of dat het echt in de bumperverstelling zit. Rechts zit trouwens wel beter dan links en ja, motorkap zit goed dicht

Desalniettemin, leuk klusje zo. Nu alleen de skirts nog morgen of overmorgen. En ff kijken wat ik ga doen met de driving light's want dat weet ik nog niet helemaal.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ha! Bij mij zitten de reflectoren er tenminste al in
.
Misschien dat je een paar ringen onder het bevestigingspunt links kan leggen. Bij de wielkuip zeg maar... Anders weet ik ook niet. De motorkap is niet los geweest en met de oude bumper zat het geheel wel netjes, toch? Het moet dus in de bumper zitten.
Dat steuntje voor achter moet zoiets:

Maar die foto had je nauurlijk allang gevonden
.

Misschien dat je een paar ringen onder het bevestigingspunt links kan leggen. Bij de wielkuip zeg maar... Anders weet ik ook niet. De motorkap is niet los geweest en met de oude bumper zat het geheel wel netjes, toch? Het moet dus in de bumper zitten.
Dat steuntje voor achter moet zoiets:

Maar die foto had je nauurlijk allang gevonden

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
oude bumper zat wel goed ja, zal morgen ff de tips van jou en Menno proberen.peter schreef:Ha! Bij mij zitten de reflectoren er tenminste al in.
Misschien dat je een paar ringen onder het bevestigingspunt links kan leggen. Bij de wielkuip zeg maar... Anders weet ik ook niet. De motorkap is niet los geweest en met de oude bumper zat het geheel wel netjes, toch? Het moet dus in de bumper zitten
peter schreef: Dat steuntje voor achter moet zoiets:
Maar die foto had je nauurlijk allang gevonden.

Onze sponsors